Des d'una capseta...

29 d’abril 2009

Van Ueli


El cap de setmana passat van innaugurar al Kunstmuseum una exposició sobre els paisatges de van Gogh. Doncs per celebrar l'esdeveniment (a part de trobar pans amb forma de girasol a les fleques i similars) una de les cerveseries locals ha tret una remesa limitada de cervesa fermentada amb pètals de girasol, la Van Ueli Bier. Ben fresqueta passa bé.
L'exposició? És cara com el foc i encara no hi he anat. I dic encara perquè em conec i el van Gogh m'agrada. També sé que el més probable és que quan surti digui que ja els havia vist tots a l'exposició van Gogh - Gauguin al van Gogh el 2002, però què hi farem ;)


There's currently an exhibition about van Gogh's landscapes at the Kunstmuseum. For the event, the Ueli brewery has brewed a limited edition of beer brewed with sunflower petals, the Van Ueli Beer. Regarding the exhibition, i've not been there, yet. I've seen a lot of van Goghs, especially at the van Gogh - Gauguin exhibition in Amsterdam in 2002... but i will end up going.

Etiquetes de comentaris: , ,

5 Comments:

  • Un post de cervezas, un post de cervezas? Pero esto que es?

    Lo siguiente hidrantes?

    :P

    By Anonymous acolostico, at 11:11 p. m.  

  • Qui sap , dona, potser et donen la cerveseta per anar fent el recorregut.

    By Blogger mai, at 6:44 a. m.  

  • I dic encara perquè em conec i el van Gogh m'agradaI jo que vaig tenir una decepció quan vaig anar al seu museu a Amsterdam.. ( "me l'imaginava més gran"...no sé..suposo que hi anava amb masses expectatives...)

    Però vaja, qualsevol excusa és bona per tastar una cervesa nova, no?

    By Blogger Anna, at 4:12 p. m.  

  • @acolostico
    mmmm... em sembla que per ara li deixo els hidrants a vostè ;)

    @mai
    i jo que més aviat crec que no...

    @anna
    el van Gogh tal qual és un "me l'imaginava més gran" absolut. La primera vegada que hi vaig anar vaig enganxar l'exhibició que et deia "van Gogh - Gauguin" i això si que va valer la pena. Hi havia pràcticament tots els cromos possibles.

    Excusa?? Cal excusa per tastar cervesa??? ;)

    By Blogger Marta, at 1:15 p. m.  

  • Qualsevol beguda es bona per celebrar el chorreo del Barça.

    By Blogger manu, at 8:33 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home