Des d'una capseta...

29 de novembre 2009

Barça 1 - Madrid 0 (Si que duien l'intermitent posat... :p)



Doncs sembla que si, que quan l'altre dia el Casillas va dir que veia el Barça pel retrovisor es va oblidar de dir que duia l'intermitent posat per avançar ;)

El partit ha sigut poc vistós i el Madrid molt més seriós i ben situat al camp del que a priori m'esperava. Els que normalment juguen a res i guanyen, el dia que juguen a alguna cosa no ho fan... ironies de la vida.

Cosetes:
- Menció especial a St Pere per deixar-nos veure el partit sense mullar-nos! Tot i que m'ha fet patir més quan ha caigut una mica de xim-xim al final de la primera part que no pas els que donaven coces a la pilota!
- Ho vaig dir fa temps i ho mantinc... allò que diuen els diaris quan es fitxen galàctics "este jugador ha nacido para jugar en el Real Madrid" és una veritat com una casa de pagès en el cas del CR9... en té totes les virtuds!! Quina ràbia de tio...
- El Puyol porta piles duracel???
- I l'Ibra va marcant, com qui no vol la cosa... ;) :D




Etiquetes de comentaris: , ,

6 Comments:

  • Partit culé culé, quin patir...

    By Anonymous acolostico, at 10:56 p. m.  

  • Caram quina rapidesa actualitzant!
    Doncs sí, Sant Pere s'ha comportat. Tampoc hi ha hagut pluja...de gols.
    Però, el partit ha estat distret. Com els d'abans, patint fins al final! Però ara, guanyant. No com abans.
    A Madrid es queixen que el millor Madrid de la temporada no ha guanyat al Barça. I no ha estat el millor Barça. Sinó els hi fotem 6 més.

    By Anonymous Culé, at 12:07 a. m.  

  • Que el futbol "me-la-pela", no és cap secret, peró m'encaaaaaaaaaaanta que guanyem.

    Marta, si ja em barreges el futbol amb metàfores automobilístiques, això no s'arregla ni amb el Barrio Sésamo :P

    By Blogger Pepi Toria, at 9:10 a. m.  

  • El dia que no vagis al camp tindrem un "poblema"...

    By Blogger manu, at 9:22 a. m.  

  • @acolostico
    patidor...

    @culé
    no, no hi ha hagut pluja de gols, però com deia aquell, el que cal és fer-ne un més que el contrari ;)

    @pepi
    ei ei ei, que la metàfora automobilistica me la vaig trobar feta... jo només la vaig rematar...

    @manu
    nah... l'han passat no hi era i també van guanyar

    By Blogger Marta, at 11:36 a. m.  

  • Ah, que me n'oblidava... l'amic Wally (suposo que per si de cas, jejeje) anava de verd

    By Blogger Marta, at 4:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home