Des d'una capseta...

31 d’agost 2012

(Més) Allariz

Nova excursió de feina a Galícia (i mira que a l'avió li va costar decicir-se a baixar... em sembla que vaig veure la ria de Vigo quatre o cinc vegades esperant que el nuvolet que ens va fer abortar el primer intent d'aterrar fes el favor de sortir de sobre la pista), i els dies encara prou llargs per voltar per Allariz una estoneta als vespres.

En sortir de l'avió ens van donar un mini xupa-xups... per compensar les voltes sobre Vigo?? (No, no vull saber què ha de passat perquè et donin un xupa-xups mida normal, no fos cas...)


M'encanta aquest estil d'hotelet rural (A cozy room with a view)

The view

De finestres i geranis

Bar de poble (amb estrella galicia, what else?)

El centre històric (ple de casetes restaurades... i outlets de roba per parar un tren!)

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comments:

  • Pequeños pueblos gallegos..

    Tres vueltas y ganas un chupachups, es como en la feria?

    By Anonymous acolostico, at 12:46 p. m.  

  • Yo estuve este verano, me encanta, un pueblo precioso. Además fuimos en día de Feira y no veas como estaba el pulpo y el churrasco :-)

    By Blogger Sonia, at 5:23 p. m.  

  • Que maco!!

    By Blogger el bandero, at 8:39 p. m.  

  • He vist que el meu comentari no va entrar.. i no recordo que deia.

    per si de cas.. que xulo el poble... ah

    si ara recordo.. que em recorda albarracin i els pobles "brutals de maco "d'Espanya..

    By Blogger Bororo, at 2:03 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home