Des d'una capseta...

28 de gener 2013

Barça 5 - Osasuna 1


Directament, curtetes i al peu:
- La senyora gran de la fila de darrera (jo quan sigui així de gran vull ser com ella!) arriba, em saluda i em diu "avui quants en farem? cinc? va bé?". Sembla que si ;)
- El rival va aguantar bé al principi, amb la segona groga per segona mà del mateix va desaparèixer.
- L'Alves sembla que s'ha centrat (pun intended)
- Els primers deu minuts anaven com descentrats... clar, perquè van començar "al revés", i per algun motiu sempre triguen a situar-se quan comencen atacant a la porteria de dalt. O potser esperen que els fotògrafs hagin canviat de costat ;)
- Bona segona part del Villa, vestit de passador
- Una mica potser si que ha madurat el públic del camp nou. Que duri!
- Trigo més jo a posar-me l'impermeable que el Barça a fer el quart i el cinquè... o precisament per això ;)
- I la criatura a la seva, driblant el porter amb els ulls i, sense córrer massa, fent-ne quatre com qui no vol la cosa... ja no deuen quedar adjectius... ni lloc a ca seva per més pilotes!!


La col·lecció va creixent ;)

El penal del 2-1 (si, la foto està feta aixecant-me a celebrar-lo :p)

El Villa vestit de passador

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comments:

  • Jo diria que s'imposa deixar lès fotos i passar al video... no?

    By Blogger Anna, at 6:03 p. m.  

  • I ara! Que si fes vídeos parant atenció al que gravo em perdria l'acció ;)

    By Blogger Marta, at 9:09 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home