Des d'una capseta...

13 d’abril 2008

Baselworld


Durant la darrera setmana, Basel ha estat el centre mundial de la joieria i la rellotgeria per obra i gràcia del Baselworld i no, no exagero. Una gentada de por i l'habitació d'hotel lliure més propera a uns 100 km... Rellotges por todo lo alto, o sigui que òbviament hi vaig anar. Allò era un altre món. Impressionant la quantitat de peles que hi havia allà posades sense comptar la mercaderia exposada. Els "stands" de les marques cares, la vestimenta de la gent, els pica-pica... Ah, i mare meva si tot el que hi havia exposat, tal i com sembla, té mercat. Ah, rectifico el que havia dit sempre, no tots els Rolex són lletjos... en vaig veure uns de platí i d'or blanc que no estaven gens malament! Ara, n'hi havia de més macos, per si algú no sap què regalar-me pel meu proper aniversari... ;)





Last week Basel and surroundings was awfully crowded. It was Baselword's time, that is a huuuuge watch and jewelery exhibition. Just seeing the amount of money put in the different brand stands and the decoration therein was amazing: two f1 cars and a 250cc motorbike were just mere decoration here and there. And then, there were astonishing jewels and watches. Ok, i have to admit, there are nice Rolex watches after all: i saw a platinum and a white gold collection that were not bad! And some other even nicer things... just in case anyone needs inspiration for my next birthday ;)

6 Comments:

  • Esta pidiendo un reloj de platino...

    Por pedir que no quede...

    Que forma de lujo y malgastar recursos, que cosas...

    By Anonymous Anònim, at 8:45 p. m.  

  • marta jo no tinc poders.. a mi no m'arriva el sou per aquestes coses... i si m'arrives.. tampoc m'agraden..

    aixiq ue si hi ha cap indirecte darrera aixo... em sembla que.... com en raul...

    By Blogger Bororo, at 9:06 p. m.  

  • Jajajajajaja! No home, no, no demano un rolex de platí... que hi ha coses més barates i més maques! ;)

    By Blogger Marta, at 9:14 p. m.  

  • Baah, Rellotges cars diu...Baah baaah. Però si el mercadillo dels dilluns del meu poble és de luxe en comparació amb aquests quatre arreplegats....Per favoooor quina cosa més ordinària!!
    Conyes a part...Segur que el Rolex s'enduu la fama però deu haver-hi rellotges molt més cars i sobretot més espectaculars.

    Anònim culé

    By Anonymous Anònim, at 11:14 p. m.  

  • Més cars, segurament (no, no em vaig atrevir a demanar preus enlloc ;)). Més espectaculars, oi tant. I més macos, sens dubte!

    By Blogger Marta, at 11:27 p. m.  

  • Musho Alonso!!!
    Jo no porto rellotge...

    By Anonymous Anònim, at 9:23 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home