Des d'una capseta...

15 d’abril 2008

més anuncis



Més anuncis curiosos en aquest país: aquest és l'únic que he vist d'una sèrie de prevenció per a la sida (la versió suïssa del famós "póntelo, pónselo", jeje). I el vaig veure de casualitat, en un racó de l'estació perquè vaig pensar "i a què punyeta li fa una foto el tio aquest amb el mòbil en aquest racó???", total per fer-la jo al darrera... ;)

Només he vist aquest, però segons el diari, n'hi havia més amb la mateixa parella en llocs diferents i igual d'atractius. Es veu que hi ha hagut queixes i controvèrsia i no sé què més (esperable en un país tan "progre" com aquest...), però no me'n demaneu detalls, ho vaig llegir un dia al matí al diari, al tram camí de la feina. I clar, les vuit del matí, mig adormida (per no dir del tot), el diari en alemany... com per llegir fins els detalls! :p

4 Comments:

  • Yo el anuncio no lo entiendo, pero es obvio que crease polémica. Es imposible lo de la pernera amarilla del traje de la chica, es obvio que es un mal trabajo de photoshop...

    By Anonymous Anònim, at 9:03 p. m.  

  • Tampoco lo acabo de pillar del todo, pero claro, la neurona mía, a estas horas...

    By Anonymous Anònim, at 9:22 a. m.  

  • Es imposible lo de la pernera amarilla del traje de la chica

    Estava pensant el mateix...
    Això...o la noia ha triat un vestit com de disseny molt fashion i poc pràctic per anar a fer espeleologia...

    By Blogger Anna, at 11:06 a. m.  

  • No hoa cabo d'entendre.. no estan en pilotes.. potser tenen un vestit especial sex-shop adventure que no es veu?
    Du els pantalons abixats potser?

    Jo noa cabo de veure clar aixo.. epro ep.. es que no se res jo.. re de re.

    By Blogger Bororo, at 7:48 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home