Des d'una capseta...

24 de juny 2008

Sant Joan

Una de les coses que té l'exili és que ni revetlla, ni coca, ni petards (bueno si, quan els turcs guanyen un partit... però no és el mateix! :p), ni res de res. I avui en comptes de festa, toca fes-te fotre i treballa. Però això no evita que et vinguin cançonetes al cap que et van ensenyar en algun moment quan no aixecaves un pam de terra.

"Avui és festa, Sant Joan la fa. Agafa l'escopeta i se'n va a caçar. Tira un tiro, mata un pardal..."

I a partir d'aquí no aconsegueixo recordar què deia... algú m'ajuda??

Etiquetes de comentaris:

10 Comments:

  • yo no... pero como tampoco tengo verbena... será eso...

    By Anonymous Anònim, at 9:15 a. m.  

  • Ui jo la cantava en versió Sant Josep....

    Avui és festa
    Sant Josep la fa,
    agafa l'escopeta i se'n va a caçar.
    Tira un "tiro",
    mata un pardal,
    vestit de general.
    Passa Santa Anna
    Tocant la Campana
    Passa Sant Martí
    Tocant el violí

    o la segona versió..

    Avui és festa
    Sant Josep la fa,
    agafa l'escopeta i se'n va a caçar.
    Tira un "tiro",
    mata un pardal,
    vestit de general.
    En tira dos...
    i mata el gos!

    Ara..ahir no la vaig cantar... Ja tenia prou feina esquivant explosius...

    By Blogger Anna, at 11:46 a. m.  

  • Amb Sant Josep?? Quines coses! De tota manera jo diria que a la versio que jo cantava de petita el que rima amb "pardal" es "un gra de sal" o algo aixi, pero no hi ha manera... Ai les neurones, jeje. Em sembla que haure d'acabar preguntant-li al meu avi :p

    By Blogger Marta, at 12:24 p. m.  

  • Hola !
    M'he escapat de pontet i quan arribo veig que aneu a preparar un cançoner ...
    Jo també la recordo amb Sant Josep, a veure que m'hi poso:
    Avui és festa
    Sant Josep la fa,
    agafa l'escopeta i se'n va a caçar.
    Tira un tiro
    mata un pardal ,
    vestit de general.
    Passa STa. Anna
    tocant una campana,
    passa St. Martí tocant el violí.
    Passa una monja
    i li tira una taronja,
    passa un capellà
    i li tira un tros de pa!
    Per aquí és dels anys que menys petards he sentit. Anaven molt cars !!

    By Blogger mai, at 5:37 p. m.  

  • Ara si que veig que estas ven tururu criatura.
    Val mes que li preguntis al teu avi que a ell síí que li queden neurones.
    "el posa a l'olla amb un gra de sal...."

    By Anonymous Anònim, at 5:46 p. m.  

  • Doncs tot i que no me la sé, també em sona amb Sant Josep. Ara bé, pot ser que estigui adaptada amb Sant Joan. Per "petardos" ja n'hem tingut uns quants durant l'any. Encara en volies més?

    Anònim culé

    By Anonymous Anònim, at 6:59 p. m.  

  • Ding dang
    van tocant
    les campanes
    de Sant Joan
    qui s'ha mort?
    El porc
    Qui l'enterra?
    La candela
    Qui el plora?
    La cassola
    Qui se'n riu?
    La perdiu, la perdiu la perdiu.
    Gràcies per la visita Marta. M'agrada casa teva.

    By Blogger Delfica, at 8:45 p. m.  

  • Benvinguda a la meva capseta, Delfica! M'alegro que t'agradi. Ah, i la cançoneta aquesta no la coneixia, gràcies! :)

    By Blogger Marta, at 11:15 p. m.  

  • jeje, jo també la sabia amb St. Josep!! :)

    By Blogger Alba, at 10:25 a. m.  

  • Sant Josep.. sant josep... que vaig fer jo.. ah si.. mare meva... sortir.. vaig sortir... ai mare meva.. karma... al final tot es el mateix...

    By Blogger Bororo, at 10:43 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home