Des d'una capseta...

09 de juliol 2009

Tour de France



Feia 44 anys que el Tour de França no passava per les carreteres de prop de casa, i l'ocasió valia, malgrat el risc de pluja, armar-se amb la càmara i immortalitzar el moment en el que el gran grup ha passat a un pam d'on m'estava dreta. Hi ha sigut un pam perquè el meu pare m'ha apartat, que sinó hauria estat tan sols un dit!

Als tres escapats en aquell moment no els he pogut fer cap foto, però el "pelotón" ha passat en fila india per davant nostre, suposo que per culpa del vent de cara, tan aprop i tan ràpid que no he pogut distingir ningú.








I com que aquestes coses passen poc sovint i el temps ens ha respectat pels pèls, hi he anat amb temps de veure la caravana comercial que passava hora i pico abans que els corredors. Estava en una recta a la sortida del poble, poqueta gent i bona vista. La caravana? Home, doncs bastant garrepa... deu ser que els que hi anaven tenien fred o que guardaven els regalets per Barcelona.
















Etiquetes de comentaris: ,

10 Comments:

  • Tela amb el reportatge, si encara belluga! no coneixia el costum dels cotxes-publicitaris. M'ha semblat veure el Oso Yogui, és possible?

    By Blogger Pepi Toria, at 7:23 p. m.  

  • Un dos cavalls rosa!!!!!!!!

    Jo només he vist caps... de refiló.. (és el que té ser un tap de bassa...)

    Quin desplegament de fotos... mare de déu!

    By Blogger Anna, at 8:20 p. m.  

  • @pepi
    És l'os dels ossets de goma "Haribo" ;)

    @anna
    Jo només he vist caps... de refiló.. (és el que té ser un tap de bassa...)
    Perquè et penses que jo me n'he anat a una zona amb poca gent?? ;)
    A les sortides naturals del poble també estaven de gom a gom!

    By Blogger Marta, at 8:25 p. m.  

  • Tan rápido que no ha dado tiempo a enderezar la cámara...

    Y en Barcelona tampoco se han estirado mucho los de la caravana. Y nos hemos mojado de lo lindo.

    Pero ya pondremos el punto de vista de cerca de la llegada. Otro día.

    By Anonymous acolostico, at 9:53 p. m.  

  • Una mica més i et fots al mig i llavors surts als diaris!
    Per Barcelona els ha respectat una mica. Històric, llàstima de la pluja i el mal temps. Esperem que no triguin 44 anys!! Total passen en 5 minuts i au a esperar 40 anys!

    By Anonymous Culé, at 10:39 p. m.  

  • Caravana comercial. I això li deian esport?

    By Blogger manu, at 9:18 a. m.  

  • Jo he sortit tan despistada que no he agafat la càmera. He vist llançar gorres del carrefour amb topets vermells i poca cosa més. La crisi!!Això sí, de senyeres i inkurrinyes se'n veien per tot arreu.

    By Blogger mai, at 11:32 a. m.  

  • @acolostico
    Tan rápido, pero aun me ha dado tiempo a des-enderezar la cámara para pillar algo más de ángulo... ;) :p

    @culé
    Al mig jo?? Ells que anaven per fora de la línia de la carretera... jo no em vaig moure de "l'arcén"!

    @manu
    D'alguna manera ens han d'entretenir una mica més dels 30s que triguen els ciclistes en passar per davant...

    @mai
    Jo vaig arreplegar una d'aquestes gorres del carrefour i un paquetet de galetes salades...

    By Blogger Marta, at 12:03 p. m.  

  • Un dels meus osets.

    :)

    By Blogger Saltinbanqui, at 3:39 p. m.  

  • I a Barcelona tancaren estacions del Bícing per a que el TOUR passés a gust.

    By Blogger Josep, at 11:49 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home