Des d'una capseta...

13 de setembre 2009

postres


Etiquetes de comentaris:

10 Comments:

  • Comentario!

    By Anonymous acolostico, at 9:22 p. m.  

  • Aaarrg! Necessito insulina només de mirar la foto!

    By Blogger Anna, at 9:33 p. m.  

  • Diosssssss!!!! Com m'agrada...

    By Blogger manu, at 9:46 p. m.  

  • @acolostico
    0_0'

    @anna
    Doncs si en veiessis la mida i els tastessis, ni te cuento! xDDD

    @manu
    I a mi... ;)

    By Blogger Marta, at 1:50 p. m.  

  • Suposo que no te'ls vas menjar tooots, oi? Buuuf!

    By Anonymous Culé, at 11:37 p. m.  

  • joooooooooooo

    By Blogger Saltinbanqui, at 2:29 a. m.  

  • @culé
    No, home, no! Jo em vaig menjar el que em pertocava... i tampoc hauria pogut amb més!

    @saltinbanqui
    jejejejeje ;)

    By Blogger Marta, at 3:06 p. m.  

  • això això... nyam nyam! i bon profit!

    By Blogger Delfica, at 10:08 p. m.  

  • lo dixo hoy mismo...
    un estil nena, una sesibilitat... en serio.. molt bo.. tot plegat, els postres tambe

    By Blogger Bororo, at 10:06 p. m.  

  • ale! quin retorn. Passo per casa teva i recordo que m'he posat a dieta per a refer-me de l'estiu de "dulces i tortas". Aix!! Què bo!

    By Blogger mai, at 7:40 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home