Des d'una capseta...

14 de març 2010

Barça 3 - València 0

Tres a zero al final. Una primera part horrorosa (a mi no em fan cas, però quantes vegades he dit que quan comencen jugant al revés surten descol·locats??) i una segona més entretinguda. Sembla que l'Henry ha tornat a renéixer contra el València (com l'any passat). Que duri fins a final de temporada! I el Messi, de no-res a hat-trick... el contrast de dues parts com el dia i la nit.


Com que el Wally és massa fàcil de localitzar, avui la pregunta és "on és el Pep??"

Gol nord tercera graderia

Que no, que de córner no marquem ni de casualitat...

Wow at Messi & welcome back M. Henry!

Etiquetes de comentaris: , , ,

9 Comments:

  • Ale ale... ja pot estar contenta ja... i quines instantànies tant de prop!

    By Blogger Pepi Toria, at 9:02 a. m.  

  • Y ahora el Stuttgart, y esa rara sensación...

    By Anonymous acolostico, at 9:29 a. m.  

  • Henry renascut? Durant quant de temps?

    By Blogger manu, at 9:42 a. m.  

  • @Pepi
    Al final contenta si, a la mitja part més aviat no ho estava gaire...

    @acolostico
    rara sensación??? Espero que no hagi menjat res que li hagi fet mal

    @manu
    és la pregunta del milió... jo encara tinc fe que ens doni més mitges parts com la d'ahir

    By Blogger Marta, at 10:04 a. m.  

  • I a mi que m'havien dit que l'Henry ja tenia un peu als EUA....

    By Blogger Anna, at 10:44 a. m.  

  • Ah! I, per cert, el Pep està just darrera el Cayetano i la Eugenia Martínez de Irujo

    By Blogger Anna, at 12:35 p. m.  

  • @anna
    Ei, això és trampa!!! Tot i que, de fet, entre el Pep i els Martínez de Irujo hi ha el Johan (mare meva, quina barreja!)

    I l'Ibra i el Villa també els trobes??? :p
    (el que em sembla que encara no hi era quan vaig tirar la foto és el Puyol, que deuria ser a la cadira buida al costat de l'Ibra)

    By Blogger Marta, at 12:49 p. m.  

  • Ja ho deia jo a l'altre post. SETMANA BLANCA A BCN.
    Neu, Madrid eliminat i València KO amb tres golets marca de la casa.
    Ahir van jugar a mig gas. Més ben dit, a mig partit. Pq fer un partit sencer si amb mig el podem guanyar?
    Ep, dimecres no juguem així. No fem broma!

    By Anonymous culé, at 7:31 p. m.  

  • O bororo:

    Un 3-0 raro, una primera parta rara. Una llotja rara.
    Un cel raro-bonic. Un henry raro-bonic.

    Serà contra l'Stuttgart bonic?

    o raro?

    o pitjor?

    I el Madrid lider...

    By Anonymous Anònim, at 9:35 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home