Des d'una capseta...

29 de novembre 2010

Barça 5 - Madrid 0. Qui deia que el dilluns no era dia de futbol???

El 29 de novembre el Barça fa anys, 111 aquest any. I pels aniversaris es fa una festa, no??? ;) El que no sé jo si és tan normal que el regal el faci el que fa anys: 5-0 al Madrid, amb un bany d'aquells que es recorden. 5-0!!!! Qui deia que els dilluns no s'estilava el futbol???
(i em sembla que en algunes festes d'aniversari, els pares d'alguns nens lloguen pallassos per entretenir les criatures... corrent darrera la pilota i no sent capaços d'atrapar-la... :p)


La pluja tampoc s'ha volgut perdre el partit. Servidora ha hagut d'estrenar el mega-impermeable. Però siguem positius... a mi només m'ha plogut aigua. Al Casillas... ;)

Els tres campions del món de motociclisme


Per celebrar l'aniversari, l'himne a capella amb el mosaic. Gallina de piel, que deia aquell ;)

Rondos enormes, detalls preciosos, i gols, cinc gols. Simplement, un bany. Fact.

La pinya per celebrar el cinquè. Ah, y que cumplas muuuuchos más... (i que ho celebrem així!)

Etiquetes de comentaris: , , ,

7 Comments:

  • COM DEU HAVER DISFRUTAT SENYORA!!!
    Ens hem enrecordat molt de vosté a casa i pk no dir-ho també del seu progenitor.

    Després d'aquest resultat no queda cap dubte, el carnet que no es mogui de la seva butxaca.

    By Blogger el bandero, at 5:25 a. m.  

  • @el bandero
    Puffff!!! Imagina't! :D

    Ah, perquè veieu el que arriba a fer la gent, al meu costat hi havia dos germans de Venezuela que havien vingut expressament per veure el partit (i ja que hi eren una mica de la city, però era secundari). Em sembla que se'n tornaran satisfets! ;)

    By Blogger Marta, at 9:41 a. m.  

  • Buen partido, así como algo ya casi habitual...

    Pero el lunes no es día para fútbol, de eso no me convence... Y a los de Madrid menos :D:D:D:D

    By Anonymous acolostico, at 10:21 a. m.  

  • Em podries haver fet una foto, no? (mira que t'ho vaig dir...la del requadret vermell del mosaïc...:-D )

    Va estar bé. A veure si el proper cop em conviden a un partit de lliga i no a un amistós amb contra un equip de costellada (jajajaja! dondestálapelotita? aquenosabesdondestálapelotita? )

    I hi ha crisis, però els raviolis i la copeta de vi, aprovat alt...

    By Blogger Anna, at 7:06 p. m.  

  • @acolostico
    Ara és habitual? Fa unes setmanes no ho era pas... o em falla la memòria??

    @Anna
    Ostres, la del requadret vermell eres tu??? Ja m'ho pensava... llàstima que el del requadret vermell de davant meu em tapava l'angle... ;)

    Ah, però lo de blanc no eren els del crackovia fent comèdia per avui???

    By Blogger Marta, at 11:48 p. m.  

  • INSUPERABLE!! ESPECTACULAR!
    Crec que és el millor partit que he viscut al camp. Al meu costat, també hi havia estrangers.

    Els culers som uns privilegiats!

    By Anonymous Culé, at 10:53 p. m.  

  • Jo ja no se que dir...

    By Blogger Bororo, at 2:14 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home