Des d'una capseta...

09 de novembre 2010

London postcards 2010 (ii)

Un habitant del Greenwich Park, buscant dinar

Made it up the hill! Vista des de l'observatori

La City

Royal Observatory Greenwich

East/West

Union Pub, Greenwich. Cheers!

S'han de mantenir els bons costums ;) I London no seria London sense un musical (o dos... :p). I d'aquest surts amb un somriure a la cara, altament recomanable si t'agrada el gènere. Too short yellow shorts and all that ;)

Etiquetes de comentaris: , ,

6 Comments:

  • Que musical ni que narices, ese pub....

    By Anonymous acolostico, at 8:56 p. m.  

  • Em temo que l'esquirol de marres és del tipus invasor que està fent fora a l'espècie autòctona (de color més vermellós)
    O això m'havia dit algú...
    I els de London no ho sé.... Però els de Leeds tenen un morro a l’hora de buscar manduca..

    “Marditos roedores”

    By Blogger Anna, at 9:14 p. m.  

  • @acolostico
    Hi ha temps per tot, home. El pub també el recomano! ;)

    @anna
    Si és invasor, tenien tot el parc envait, perquè tots els que vaig veure eren grisos. Això si, tots amb teca a la mà i carona de "és meva, no me la fotràs pas!"

    By Blogger Marta, at 10:27 p. m.  

  • Ja fa poc més de 5 anys que vaig celebrar, des de Trafalgar Square, que London fou escollida seu dels jocs olímpics 2012. Gran record de London!! Sobretot quan ens van dir que Madrid havia estat eliminada!! oee, oee, oee!

    By Anonymous Culé, at 6:50 p. m.  

  • Dona, jo esperava una foto del del metro!
    ; )

    By Blogger el bandero, at 9:16 p. m.  

  • Sniff sniff.. mas sniff... i priscila al final.. això es saber dosificar, quina gran imatge...

    By Blogger Bororo, at 2:11 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home