Des d'una capseta...

11 d’abril 2011

Barça 3 - Almeria 1


Al Bernabeu amb vuit punts d'avantatge. El partit de dissabte va servir bàsicament per mantenir això. Una primera part... inexistent? i al principi de la segona va fer falta un gol de l'Almeria al contraatac perquè el partit s'animés una mica. Un penal (gairebé un miracle que te'l pitin a favor), un gol de córner (un altre?? això si que és un miracle!!!) i un gol de murri. I el proper partit de lliga que innaugura la temporada de "clàssics". Som-hi!



Em sembla que ahir impressionava més la llotja que no pas la banqueta...

Un córner en curt...

Em sembla que la pilota entra... ;) 1-1 de penal

2-1 de cap a la sortida d'un córner. No sé què és més miracle, que portin tres partits marcant de córner... o que jo hagi tornat a enganxar la rematada!! :)

La criatura duia uns dies sense fer aquest gest. El de després del penal em va sortir mogut. Doncs res, un golet de murri al descompte perquè el pogués agafar ben enfocadet. I que el repeteixis molts cops fins a final de temporada! :)

Etiquetes de comentaris: , ,

4 Comments:

  • Ara tinc com una sensació de "dejà vu"... On carai he llegit jo alguna cosa semblat?Hi ha dos blogs que han entrat en sincronia o m'ho sembla a mi?

    Però vaja...que jo em quedo amb les gírgoles amb pernil, què voleu que us digui...

    By Blogger Anna, at 9:06 p. m.  

  • Eh si esto me suena a vivido :)

    Claro que solo pasa de vez en cuando.

    By Anonymous acolostico, at 10:18 p. m.  

  • Voy a publicar este comentario a la vez en dos sitios.

    Uno, dos, tres.. ya.

    By Blogger Bororo, at 10:51 p. m.  

  • Ets una reportera gràfica collonuda. :)

    By Anonymous Xhavi, at 12:11 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home