Des d'una capseta...

09 de març 2011

Barça 3 - Arsenal 1, one step more


Hi ha pel·lícules on saps que el bo s'endurà la noia al final. Perquè se l'ha d'endur, perquè és bo... i perquè el cinema és així. Oi? Però estàs fins al final enganxat a la butaca, crispetes oblidades en algun lloc, maleint segons quins girs de guió que en el fons no calien (ara? això? aquí??!!), però que si tot acaba bé per l'heroi acabaràs valorant, perquè tot plegat ha fet que la història que t'han explicat sigui més èpica i més rodona. I sortiràs del cinema amb un somriure d'orella a orella, sabent que, una altra vegada, aquest director i aquests actors han fet bo el preu de l'entrada.
Ah, que no parlàvem de cinema? ;)

"Us en devem una, i aquests no fallen". De moment, el que no han fet "aquests" és fer-te quedar malament. I han fet un pas més per poder deixar-te bé.


Tornarem a sentir la música de Champions com a mínim un cop més a l'estadi encara aquest any. I com a màxim dos. Esperem que siguin dos :)

Cadascú col·lecciona el que vol, no??? Doncs això... I si la criatura ho sap i insisteix en ampliar la meva col·lecció... què puc fer jo, pobra de mi? ;) (I si, em segueix agradant molt aquest gest, per si algú ho dubtava :p)


Doncs resulta que no estava mort no... i dubto que després se n'anés de parranda. I com la resta de l'equip, no va fer res (on res és cap xut entre els tres pals) enmig de la gàbia de jugadors blaugranes que l'envoltava.

Etiquetes de comentaris: , ,

7 Comments:

  • Ahir, en comptes de les crispetes, uns quants es van oblidar les ungles davant del seu seient a l'Estadi.

    Soms els bons, Marta, ho som. :)

    By Anonymous xhavi, at 12:21 a. m.  

  • Pero si se necesitan tantos chuts a puerta para ganar...

    Todavía falta todavía falta. Pero que mal acostumbrandonos estamos...

    By Anonymous acolostico, at 12:32 a. m.  

  • Jo encara flipo amb la portada que s'han tret de la màniga els del Marca ...

    I a mi que cada cop se'm fan més llargues les temporades (futboleres, ja m'enteneu)

    By Blogger Anna, at 1:20 a. m.  

  • Con todo el Waka Waka que quieran... pero siguen siendo muy muy buenos!

    Se me mezcla todo...

    By Blogger Pepi Toria, at 8:55 a. m.  

  • Oh siiii, una peli romántica de les bones.. o epica de les bones.... i si no s'hagues guanyat, es Casablanca, igualment rodó...en el fons s'hagués guanyat

    By Blogger Bororo, at 2:30 p. m.  

  • @xhavi
    Soms els bons, Marta, ho som. :)
    Sobretot si ens ho pregunten a nosaltres!! ;)

    @acolostico
    Pero si se necesitan tantos chuts a puerta para ganar...
    ...pues se tiran todos los que haga falta oiga

    @anna
    Jo encara flipo amb la portada que s'han tret de la màniga els del Marca...
    Pobre Nemo, quines coses li fan... on són els de la productora de peixets de colors ficticis quan cal???
    En fi...

    I a mi que cada cop se'm fan més llargues les temporades (futboleres, ja m'enteneu)
    Doncs a mi cada cop em costa més la post-pre temporada. Més tonteries de les habituals i sense partits per entretenir-te de tant en tant

    @pepi toria
    Els millors! ;)

    @bororo
    No, Casablanca ja la vaig veure en aquest cine l'any passat. Amb uns nazis que anaven de negre i blau.

    By Blogger Marta, at 2:45 p. m.  

  • Em vaig deixar les ungles davant del TV. BRUTAL!!! Va acabar com haviar d'acabar.

    Esperem que l'himne de la champions soni dues vegades abans de l'estiu!

    By Blogger el bandero, at 10:03 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home