Des d'una capseta...

05 d’abril 2012

6 & tulips

Avui toca començar aquest post amb sis tulipes com sis sols per celebrar que, encara que sembli mentida, aquesta capseta que va néixer al país de les tulipes avui fa sis (!!) anys que recull "impressions, històries i tonteries vàries"... i uns quants partits de futbol :p
M'ho diuen el dia que vaig començar, que al cap de sis anys això seguiria viu i tracto de sonat a qui ho hagués dit, però té tota la pinta que la sonada sóc jo (si, ja ho sé, cap novetat aquí, com deu estar dient en veu alta en llegir aquesta frase una lectora fidel :p).
I per celebrar l'ocasió, què millor que unes quantes fotos de tulipes?? ;)


Today this little box is 6 years old... six years sharing stories, places, experiences, photos and other nonsense... and a few Barça games ;) If the day i started this someone had told me "six years down the line you'll still be posting regularly" i would have answered something like "you're out of your mind!!". Seems i'm the one out of my mind (but no news there, hehe :p).
Best way to celebrate the anniversay of this blog born in "Tulipland"?? Pretty pics of a few tulips ;)


Sis anys... sis!... marededéusenyor... m'ho diuen el dia que vaig començar i contesto "boig!"


I tornem al jardí de ma mare:

El final de la primera tongada...

...i la segona en tot el seu esplendor a la mateixa jardinera uns dies després.

I la prova que amb la segona (més variada) el jardí de ma mare segueix sent l'enveja del veïnat... llàstima que durin tan poc les tulipes!

Les noves incorporacions de l'any




I els clàssics de sempre

Etiquetes de comentaris: , ,

6 Comments:

  • Y mientras Google aguante...

    By Anonymous acolostico, at 1:28 p. m.  

  • MOLTES FELICITATS!!!!!!

    "però té tota la pinta que la sonada sóc jo", per adonar-nos d'això no calia 6 anys de blog ; ) és conya.

    Moltes felcitats i esperem molts més calendaris de la ceba i resultats del barça, entre d'altres.

    By Blogger el bandero, at 10:12 p. m.  

  • @acolostico
    Mentre m'entretingui

    @el bandero
    Nye nye nye!
    "per adonar-nos d'això no calia 6 anys de blog" <- així m'agrada, que em surtin espavilats i se n'adonin solets i depressa :p

    By Blogger Marta, at 11:59 p. m.  

  • Feliç tulipa-aniversari!!!! :-)

    By Blogger Sonia, at 10:24 a. m.  

  • I que duri molts anys més...

    Felicitats!

    By Blogger Anna, at 11:30 a. m.  

  • Suposo que haurem de celebrar-ho tot.. no? Les grans fotos i tots els anys!!!!

    By Blogger Bororo, at 3:22 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home