Des d'una capseta...

08 de març 2015

Barça 6 - Rayo 1 (Només faltaven les olivetes)


Partit a les 12h (ja té dallonses haver de matinar en diumenge per anar al Camp Nou des de comarques...), solet primaveral picant al lateral i uns quants gols... només ens faltava el vermutet i les olivetes!!
Vuitanta-set mil persones, sembla que l'horari no desagrada, i un rival valent que va a jugar de manera atrevida i no es tanca... i se n'endú un cove un altre cop.


Han començat "al revés" per decisió pròpia, bé perquè el sol molestés primer el porter rival (però a la primera part només li han fet un gol) o bé per fer cinc gols a la porteria de davant meu a la segona part. Jo dic que és pel segon motiu, jeje.

L'Alba rematant de cap un córner... això acaba amb gol del Piqué (2-0)

No havíem quedat que els penals a la porteria de baix eren gol??

Doncs el repetim i cap a dins! ;)

(Jo sóc el porter del Rayo i no sé què li faig al del meu equip que ha entrat a l'àrea quan no tocava en el que he parat...)

Una definició d'extraterrestre: en un partit que no ha estat especialment brillant per part meva he fet un hat-trick, i el tercer ha sigut maco maco.

I aquesta jugada acaba en el sisè... tots els que han marxat aviat perquè tenien gana se l'han perdut.

Etiquetes de comentaris: , , , ,

1 Comments:

  • Les males llengües diuen que la primer apart va ser dolenta dolenta...

    Però vaja. Que "aquest any si" un altre cop....A veure quants partits dura...

    By Blogger Anna, at 5:23 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home