Des d'una capseta...

19 de març 2007

La setmana del llibre



Aquests dies és la Setmana del Llibre (Boekenweek) aquí dalt. De fet del 14 al 24... una setmana de deu dies, ja ho dic jo que són raros, jeje!

Un dels patrocinadors de l'esdeveniment és la renfe d'aquí dalt (ells se'n queixen molt, però si provessin la nostra una temporadeta... ja canviarien d'opinió, ja), la NS. Arran d'això, resulta que van per una promoció tal que si compres un llibre en raro per més d'onze euros te'n regalen un altre, "De Brug" (o sigui, el pont) d'un autor turc. I amb aquest llibre diumenge passat podies agafar el tren amb destinació qualsevol lloc del país sense pagar bitllet!! Amb l'alicient de poder trobar gent coneguda llegint la seva obra en algun vagó. Llàstima que fes un temps tan fastigós diumenge al matí que se't treien les ganes d'anar enlloc a voltar i al final em quedés a caseta...

El llibre que em vaig comprar jo va ser "De Kleine Prins", o sigui, El Petit Príncep. Ja que havia de ser en raro, vaig triar-ne un que crec ser capaç de llegir. Ni que sigui perquè ja l'he llegit abans!! ;) L'altre ja veurem el que costa, jeje :p

Perquè veieu perquè a aquesta llengüa li dic raro, us copio una cita d'El Petit Príncep que m'agrada:

"De mensen hier bij jou, zei de kleine prins, kweken vijfduizend rozen in een enkele tuin... en ze vinden er toch niet in wat ze zoeken... (...) En toch zou je dat wat ze zoeken, kunnen vinden in een enkele roos of in een beetje water..."

9 Comments:

  • - Però els ull són cecs. S'ha de buscar amb el cor.

    Josep

    By Anonymous Anònim, at 12:38 a. m.  

  • Clarito como el agua....

    Ahora esta bien eso de poder viajar por un libro...desde luego eso no lo veremos por allí...lo de los trenes funcionando, me refiero...

    By Anonymous Anònim, at 8:16 a. m.  

  • @Josep
    Exacte :)
    i benvingut a la capseta!

    @acolostico
    Y aqui se quejan de los trenes... y no saben lo afortunados que son!Aqui hasta avisan si pasa algo!! Y en la renfe no te pasa un chico vendiendo cafe/te y chocolatinas...

    By Blogger Marta, at 10:05 a. m.  

  • Y en la renfe no te pasa un chico vendiendo cafe/te y chocolatinas...

    O sea que por once euritos tienes otro libro y viaje gratis con chico incluido para que te venda café/té...pues no está mal la cosa...

    By Blogger Cristina, at 10:08 a. m.  

  • parlant dels trens ...
    fa anys, quan vaig estar a bèlgica, vaig flipar amb els trens, fins i tot els més cutres tenien primera i segona classe.
    Però quan realment vaig flipar va ser l'any passat, a Alemanya. Vaig agafar un tren rapid sense comprar el bitllet, i el revisor no va passar. Pero no es això. De tornada vaig fer el mateix, aquesta vegada si que va passar. Li vaig pagar en tarja de crèdit. Hi havia gent que portava bitllets comprats per internet, cada seient tenia un endoll per conectar el mòbil, el portatil o el que fos. 70 watts maxim. Un tren per quatre txavos i et dona totes aquestes prestacions??? Spain is different.

    By Blogger Unknown, at 11:16 a. m.  

  • Aqui els trens tambe tenen tots primera i segona classe. Per experiencia et diria que son una mica millors que els belgues, tot i que sense arribar al nivell que comentes alemany!
    Mes comodes i espaiosos que la renfe si (sera perque ells son mes llargs??)

    I una cosa que m'agrada molt es que tu compres un bitllet per anar de A a C i vols parar-te a B, que esta entre A i C, doncs amb el mateix bitllet baixes a B i despres continues fins a C.

    By Blogger Marta, at 12:07 p. m.  

  • Aqui a Holanda els bitllets són tan enormes com els de bèlgica que recordo? (com un sobre llarg)

    By Blogger Unknown, at 12:50 p. m.  

  • Nomes els de tren internacional. La resta son mida targeta de credit aprox si els compres a la maquina o mes prims i llargs si a la guixeta. Tot i que t'encoratgen subtilment a fer servir la maquina. Pel contacte huma et claven mig euro de mes!

    By Blogger Marta, at 1:22 p. m.  

  • Cullons!

    By Blogger Unknown, at 7:33 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home