Des d'una capseta...

18 de març 2007

Passatger inesperat



Divendres vaig descobrir un passatger inesperat a la meva bici quan anava cap al súper: la marieta de la foto. No us penseu que es va posar allà un moment i vaig tenir la santa sort de fer-li la foto. De fet s'hi debia trobar còmoda perquè divendres vam anar al súper juntes, després vam sortir i dissabte al mercat... fins que es debia cansar i va canviar d'aires. Això si, no em pregunteu com em vaig anar a fixar mentre pedalava que hi duia una marieta a la roda...:)

Friday i noticed an unexpected passenger in my bike, yeps, the ladybug in the photo. And she happened to like it... 'cause she stayed there till saturday afternoon! Nope, don't ask me how the hell i noticed its presence while cycling... :)

2 Comments:

  • Ahora sales con mariquitas?

    Las vueltas que da la vida. Sobretodo si te posas en una rueda

    By Anonymous Anònim, at 9:22 a. m.  

  • Mes aviat la marieta se vino conmigo un par de dias, jeje

    Igual tenia que comprar algo en el super tambien y por eso se vino... :p

    By Blogger Marta, at 2:32 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home