Des d'una capseta...

25 de febrer 2007

caos



- Segons el Gran Diccionari de la Llengua, d'Enciclopedia Catalana:

caos
[s. XIV; del ll. chaos, i aquest, del gr. kháos 'abisme, confusió i desordre abans de la creació del món']
m 1 MIT Estat de confusió dels elements que hauria precedit l'organització del món.
2 fig Confusió i desordre complet.
3 GEOMORF Apilotament confús de blocs, de roques.
ca_os.

Crec que una que jo sé estarà d'acord en què hi falta una definició: qualsevol taula (o calaix... jeje) on deixo normalment les meves coses... ;)


- According to The Oxford Pocket Dictionary of Current English:

chaos
cha·os / 'kā,äs/
1 n. complete disorder and confusion: snow caused chaos in the region.
2 Physics behavior so unpredictable as to appear random, owing to great sensitivity to small changes in conditions.
3 the formless matter supposed to have existed before the creation of the universe.
4 (Chaos) Greek Mythol. the first created being, from which came the primeval deities Gaia, Tartarus, Erebus, and Nyx.

There could be an additional definition: any of the tables where i usually leave stuff on... ;)


PS: La foto no està preparada, és la pinta que tenia un racó de la taula aquest matí quan m'he llevat... :$ ;)

6 Comments:

  • Pero bueno, a tu no et fa vergonya que tothom vegi com ets de desordenada. Aixo es el colmo. Que no has tingut pares que t'ensenyesin?
    Ara falta qu ensenyis el calaix.
    Ai no que tot es trova aixi!!!!!!!!

    By Anonymous Anònim, at 9:58 p. m.  

  • Jajajajajaja!

    Exacte, així es troba tot. O no es troba tot al calaix???? ;)

    Fiuuuuuuuu....

    By Blogger Marta, at 10:02 p. m.  

  • A cualquier cosa se llama caos...si eso es un orden perfecto...no enseñaremos oras mesas

    By Anonymous Anònim, at 8:49 a. m.  

  • Acolostico té raó. Desordre???Però sí encara es veu el color de la taula!!
    Desordre seria un gratacels de papers amuntegats.
    Després del caos, però, ve l'ordre...
    Després del caos d'uns que jo em sé,,,venen les victòries i els títols! Quan??

    By Anonymous Anònim, at 6:07 p. m.  

  • @acolostico
    Hombre, a falta de posts siempre las puedes enseñar... ;)

    @al que estava al costat d'on no es veien els abdominals del Ronaldinho

    Ves a saber què els ve a aquests després del caos... això és com la muntanya russa, una setmana dalt de tot i l'altra a baix de tot...

    By Blogger Marta, at 10:31 p. m.  

  • I això es caos?

    per favor.. per favor... si aixo es caos jo soc Madame curie...

    El caos genera figures maques i es més ordenat.... el meu despatx tipicament...

    clar que jo cada tres anys tinc un yuyu i ho arreglo i ordeno tot...

    By Blogger Bororo, at 12:59 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home