Des d'una capseta...

02 de setembre 2007

Jo en vull uns quants!! ;)


Encara recordo que, quan van sortir els bitllets de 10000 peles, a molta gent li va semblar una barbaritat un bitllet que valgués tants diners. Després, amb l'euro, els bitllets de 100, 200 (jo encara dubto que corrin, perquè costa més veure'n un que el barça marqui de còrner...) i 500 "eurelios". Doncs bé, l'altre dia vaig tenir a les mans un bitllet que guanya al de 500€... i que ja ha fugit de les meves mans, sniff. El bitllet de més valor que corre per aquí: 1000 CHF. Mil francs, que fent la traducció ràpida són unes cent mil peles (que dit així impressiona més que dir sis-cents euros). Personalment, ho trobo una exageració... però no m'importaria pas trobar-me'n uns quants! ;)


Till a few days ago, 500 € was the highest amount i had ever seen in a single bank note. Well, its reign is over... Last week i came across a 1000 CHF note (it came and left, snif snif) what, at the present rate, is something around six hundred euros... Personally, i think that it is too much... but i wouldn't mind finding a few of them! ;)

10 Comments:

  • espero que el dia que vinguis me'n portis uns quants com aquet!!!!!!!!!!

    By Anonymous Anònim, at 6:39 p. m.  

  • fiuuuu... ;)

    Si allà no serveixen!! jejejeje

    By Blogger Marta, at 7:02 p. m.  

  • Y quién es el señor que sale en el billete...

    Dicen que en España es donde más billetes de 500€ corren, yo nunca vi uno...Entre eso y los restos de coca...también en los suizos?

    By Anonymous Anònim, at 7:05 p. m.  

  • pues no me acuerdo de quien es el señor del billete...

    Cierto, eso dicen de los billetes de 500. Y hombre, alguno que otro si que he visto.

    Restos de coca? Npi... jo és que no els tasto...

    By Blogger Marta, at 7:52 p. m.  

  • Com es nota on hio ha calers!

    El bitllet és teu o te l'han deixat per la foto? XDDDDD

    By Anonymous Anònim, at 2:55 p. m.  

  • Diguem que va ser meu una estoneta petita, sniff...
    Havia de pagar una cosa que valia una mica mes de mil francs en efectiu, i quan vaig treure pasta, vaig treure un bitllet gran per veure'ls un cop a la vida!!! xDDDD

    By Blogger Marta, at 3:20 p. m.  

  • Un "Bin Laden" suïs!!
    Sí, segur que costa de veure'n, sí, però de moment ja n'has vist un. A veure quan trigues a veure un gol de córner del Barça. Ja et dic jo que abans veuras més bitllets d'aquests! Posats a fer, que marquin de falta i que vagin caient els bitllets, oi?

    By Anonymous Anònim, at 8:32 p. m.  

  • No aniria malament rebre'n un per cada setmana que trigui el barça en marcar de córner... em podria retirar aviat!!! xDDDDD

    By Blogger Marta, at 9:57 p. m.  

  • Gensanta, quina impressió debia fer...

    By Blogger Cristina, at 5:09 p. m.  

  • alla realment se les gastenn....

    tant diner als bancs.. clar.. s'ha de poder moure facilment.. Jo esperava und e 5000 CHF....
    ej ej

    By Anonymous Anònim, at 11:33 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home