Des d'una capseta...

23 de setembre 2007

Quiet & sunny saturday

Diuen que ha arribat la tardor... si he de jutjar pel temps que fa a les tardes, diria que encara no. Si ho faig per la temperatura dels matins, ja fa força dies que cal la jaqueta de pell i el xal per anar a la feina...
Però el que deia, últimament aquí el temps es comporta i fa bons caps de setmana... algú se n’haurà sortit d’educar el temps una mica??? Mmmm... em sembla que millor callo, que encara m’hauré de menjar les meves paraules... ;)

Dissabte, doncs, aprofitant el bon temps vaig sortir a passejar pel poble. Comprar quatre coses, entre elles un parell més de Mortadelos (ara en alemany, jeje) que aquí es diuen “Clever & Smart” (quin deu ser clever i quin smart ho deixo al vostre judici... :p). Després em vaig arribar fins al Messe (palau d’exposicions). Hi havia l’Auto Basel, una mena de saló de l’automòbil on es podien veure i mirar cotxes nous de totes les marques. I un gran què, l’entrada, sorprenentment en aquest país on es paga per tot, era gratis!!!
Després al vespre em vaig arribar a un bar gallec que hi ha prop de la feina a veure (no vull saber com s’ho van fer per pillar el senyal pirata...) el Barça-Sevilla. Creieu-me, poder demanar “un tallat” és tot un luxe allende los pirineos! Entrar allà va ser com canviar de país de cop! Per a una colla vaig ser l’atracció de la nit... em van convidar a seure a la taula dels culers i tot... això que una noia se’n vagi al bar a veure el futbol no acaba de ser normal ni aquí ni enlloc, jejeje. El Barça va guanyar, i a la mitja nit, agafar la bici (si com si fos a Holanda) i cap a casa.


This weekend (as a few other weekends, luckily), the weather has been nice. They say that autumn has already arrived... well, judging from the temperatures in the afternoon, one could doubt it. Judging from those early in the morning... it’s been here for a few weeks yet!

As it was sunny, saturday i took a long walk in the city and did some shopping, the most interesting part of which were a few comics in german. After that i headed to the Messe to have a look at Auto Basel, a car exhibition where you could see and admire cars from all brands... and for free! Amazing in a country where you pay for almost everything...
And in the evening i went to a galician bar to see Barça’s match on tv. In there it was almost as being back in Spain. Barça won over Sevilla (cool!) and i cycled back home, what gave me a very familiar feeling, as if i was back in NL...
;)

7 Comments:

  • Doncs ens vas portar bona sort, perquè vam patir una mica fins el 2-0.

    Tallat, café amb llet... Per aquests mons no saben el que es perden.

    By Anonymous Anònim, at 2:14 p. m.  

  • El cafe amb llet encara, pero el tallat i el cafe o tallat amb gel... aquests es queden per sota els pirineus!

    Encara recordo la cara d'una cambrera holandesa una tarda molt calurosa quan li vaig demanar "un expresso i un got amb gel"... em va mirar com si fos d'un altre planeta!!! xD

    By Blogger Marta, at 3:02 p. m.  

  • hi ha mortadelos traduits?!!! tenen superlopez's?

    By Anonymous Anònim, at 11:28 p. m.  

  • Café, futbol...vamos, solo falta el puro...

    By Anonymous Anònim, at 8:18 a. m.  

  • @haikuvisual
    Aqui nomes he trobat mortadelos en alemany. En holandes tinc mortadelos, sacarinos i un zipi y zape... Superlopez de moment no n'he vist enlloc

    By Blogger Marta, at 8:24 a. m.  

  • Em sembla que pel que fa al temps...ejem millor que no parlis massa perquè, almenys a CAT, ens ve mal temps i fred. I segur que per les teves contrades us gelareu.

    By Anonymous Anònim, at 6:03 p. m.  

  • I segur que per les teves contrades us gelareu

    Si home, així m'agrada, donant ànims... ;)

    By Blogger Marta, at 6:32 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home