Des d'una capseta...

30 de juny 2008

St Jakob

Ahir vaig agafar la bici i me'n vaig anar fins a St. Jakob, per fer fotos de l'estadi on s'ha jugat gairebé mitja eurocopa... i resulta que el camp aquest serà una joia arquitectònica la mar de mona, però no hi ha manera humana de fotografiar-lo. Pel costat fotogènic dóna a l'autopista (elevada) i pel que pots fotografiar-lo és un centre comercial...

Yesterday i cycled to St Jakob to take a few photos of the stadion where almost half the euro08 has been played... and it's kind of hard to get a picture from it. It might be very cute from the air, but there's no way to take a proper picture from the ground thanks to the elevated highway next to its cutest side...







I si, ja ho sé... per això sempre dic que bruixeta potser si, però endevina no... ;)

Etiquetes de comentaris: ,

7 Comments:

  • Al final ganaron unos y otros no, como de costumbre...

    Y usted va al estadio cuando ya no hay partidos...

    No todo tiene por que ser lógico...

    By Anonymous Anònim, at 10:27 p. m.  

  • I jo també vaig dir que "Paña" no guanyaria...però que tenia bon equip. Alguna cosa vaig encertar. Ni que fos la pedrea.
    Ara toca KIT KAT....i a finals de juliol el nou Barça..

    By Anonymous Anònim, at 11:54 p. m.  

  • Pots fotografiar-lo des del centre comercial? Je, què bé que ho tenen planejat.

    Nou Barça? Com no se'n vagi Laporta...

    By Anonymous Anònim, at 11:54 a. m.  

  • No, tu no ho has encertat, però segur que ningú somiava fer-ho

    By Blogger Jesús M. Tibau, at 1:44 p. m.  

  • M'imagino que ara quedareu ben tranquilets, què en faran de les macropantalles? Les podrien deixar per anar posant pelis "panish " per distreure els ànecs i promocionar el país del toro, la paella i de "la roja "

    By Blogger mai, at 7:41 p. m.  

  • @acolostico
    lógica? yo? quite quite, con lo divertido que es ir al revés del món... ;)

    @l'anònim culé
    home, com a finalista tenia alemanya... alguna cosa si que vaig encertar... :p

    @manu
    és que per la banda del centre comercial el complex sembla un edifici vulgar i està engaxat al camp... que no, que cal helicòpter... si és que...

    @jesús
    Benvingut a la capseta! I si, ni els més optimistes "del lugar" s'ho imaginaven... clar que ara, a toro passat tots es penjaran medalles

    @mai
    eficiència suïssa, noia, avui ja ho tenen tot gairebé desmontat del tot... sembla que vagin a preu fet!

    By Blogger Marta, at 11:50 p. m.  

  • No Jesús, t'asseguro que no era el meu somni no. Què hi farem.

    By Anonymous Anònim, at 8:31 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home