Des d'una capseta...

24 d’abril 2010

Barça 3 - Xerez 1, prenent el sol a l'estadi


Es fa estrany això de veure futbol amb llum de dia al Camp Nou. Sort que duia les ulleres de sol, que si no no hauria vist massa res. Això si, he pres més el sol que si hagués anat a la platja ;)
El partit... pse, no serà d'aquells que es recorden. Algú no ha tingut el dia (i van xxx vegades), algú altre ha arreglat la que ha espifiat, i un tercer ha fet que a la transmi algú hagi de pagar un sopar recuperant més pilotes de les que ha perdut.


Un tros de gespa amb sol i un tros a l'ombra de tribuna. I qui no duia ulleres de sol a lateral, improvitzant viseres... qui diu que el diari que donen no és útil?? ;)


Malgrat el sol i la llunyania, algú em pot dir amb quin color ens enlluernava el Wally??

Ho sento molt, però el model nou aquest de botes de nike lila i rosa el trobo horrible... o pitjor...

Que no, que la pilota és meva...

I l'últim missatge de la tarda: Dimecres a les vuit tots al camp nou. Serà difícil, però no és impossible.

Etiquetes de comentaris: , ,

4 Comments:

  • El miercoles va a ser duro.

    By Anonymous acolostico, at 12:39 p. m.  

  • Jo pensava que aquest partit era ideal per deixar el carnet al seu progenitor...

    Estic d’acord serà difícil però esperem que sigui possible.

    By Blogger el bandero, at 2:14 p. m.  

  • Quina excusa per anar a prendre el sol i agafar color...

    By Blogger Anna, at 4:48 p. m.  

  • @acolostico
    Yeps... però mentre hi ha vida (o temps material) que diuen

    @el bandero
    Jo el vaig oferir... però es veu que el rival i l'horari no van fer el pes :p

    @anna
    Prendre el solet si, agafar color... em sembla que no

    By Blogger Marta, at 4:56 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home