Des d'una capseta...

23 d’abril 2010

Sant Jordi


Després de quatre Sant Jordis a l'exili avui he tornat a viure un Sant Jordi on toca, a Barcelona. Roses, moltes roses (algunes toticolori i tot... no gràcies... a mi, en aquest tema, no em treguin del clàssic). Llibres (la meva pila, pobreta, ha rebut dos nous habitants... si és que no tinc remei! :p). I gent... massa gent si t'aventuraves a la zona més cèntrica. Una passejada de quatre horetes entre tot... M'encanta aquesta diada! :)


Etiquetes de comentaris: ,

6 Comments:

  • Bien llegados, un día para pasear sin duda...

    By Anonymous acolostico, at 9:18 p. m.  

  • A mi tb m'encanta! (però això ja ho havia dit...oi?)

    Això si: el centre de Barcelona és impracticable!

    By Blogger Anna, at 10:35 p. m.  

  • És una diada que val al pena viure-la a on toca. A Catalunya!
    Molt bo el cartell de la noia. Ja, ja, ja.
    BONA DIADA!

    By Anonymous Culé, at 11:28 p. m.  

  • És una diada que val la pena viure a Catalunya.
    Molt bo el cartell. REMUNTAREM!!
    Bona diada!

    By Anonymous culé, at 11:30 p. m.  

  • És una gran dia i si et retrobes amb ell després de 4 anys deu ser especialment gran!

    By Blogger el bandero, at 4:50 p. m.  

  • I ami mes i a mi mes.. be , no el mateix...

    I no hi havia llocs per votar.. independencia, independencia..

    tota diada fa patxoca...

    Visca Punset!!!

    By Blogger Bororo, at 12:27 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home