Des d'una capseta...

05 de maig 2010

Barça 4 - Tenerife 1. Gols sota la pluja

Dimarts, a les vuit i sota la pluja hi havia més gent de la que m'esperava al Camp Nou. Per sort vaig poder estar a cobert! Quatre golets, i la sensació de "quatre una altra vegada"... hauré de comptar quan posts tinc amb quatre gols del Barça aquesta temporada. I també més ambient del que a priori et podies esperar en una nit així. Alguna cosa està canviant??
Ah, i que algú li digui a l'Ibra que llenci les mercurial, que des que les porta no dóna una!


Gols sota la pluja, la que queia!

Xut

Malaguanyat vestit, tot xop!

Etiquetes de comentaris: , ,

3 Comments:

  • Quedán dos a cara o cruz...

    By Anonymous acolostico, at 12:17 a. m.  

  • El meu oncle va anara, el meu oncle va anar.. sota la pluja!!!!!!

    By Blogger Bororo, at 2:53 p. m.  

  • Tu, i tos els que hi vareu ser, sou una colla de valents.

    Només per això (ara m'ho faré venir bé) caldria guanyar els dos propers partits :)

    By Blogger òscar, at 3:38 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home