Des d'una capseta...

13 de desembre 2010

Barça 5 - Real Societat 0. A quant diu que va el quilo de gols, senyora?

Una altra maneta. Un altre bany. Un altre partit brillant. Si és que ens malacostumen... Però per sort encara en volen més! Algun dia els diré als meus néts (o als néts dels altres) que jo vaig veure jugar aquest Barça.

Allò que el rival es passa 90 min perseguint...

La Real tancada al seu camp. Quant paga al Valdés per veure el partit des de gol graderia zero??

Per provar que no quedi... ;)

Per mi, el més mereixedor dels tres de la pilota d'or

Etiquetes de comentaris: , , , ,

6 Comments:

  • Yo creia jugaban ayer, vaya...

    By Anonymous acolostico, at 12:24 a. m.  

  • Per mi, el més mereixedor dels tres de la pilota d'or

    El meu nebot està totalment d'acord ... (i jo, i jo...)

    By Blogger Anna, at 4:23 p. m.  

  • De mà en mà i sumant gols. De rècord en rècord!
    Som uns privilegiats! Que duri, que duri!

    By Anonymous Culé, at 11:46 p. m.  

  • No diré que no tinc certa por del partit contra l'Espanyol però, vist el que estem veient, potser una mica menys de por que d'altres temporades.
    A vegades, m'he de pessigar i tot per creure-ho! :)

    By Blogger òscar, at 8:16 p. m.  

  • Anda, anda, anda
    L'enveja per quintuplicat tos els dies ha de ser?

    Estem esperant el post de la samarreta.... ai la samarreta...y la qatar foundation/hedge fund.

    By Blogger Bororo, at 10:46 p. m.  

  • @acolostico
    Ai ai ai, que se'm despista

    @anna
    Jejejeje! quan ho vaig escriure vaig pensar en tu i el teu nebot, ves per on ;)

    @òscar
    És allò de "si estic somiant que no em despertin!" ;)

    @bororo
    Doooooooncs... si jo decidís si, tot sovint seria ;)

    By Blogger Marta, at 2:54 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home