Des d'una capseta...

05 de gener 2011

Ceba 2011


Al final la meva senyora mare va col·laborar (si és que quan em poso pesadeta puc resultar molt convincent, jejejeje, el que es fa per no sentir-me! :p) i, voilà, aquí tenim les previsions de la ceba per al 2011.
Fet a Blanes (que el radi d'abast de la previsió és tirant a desconegut) i les notes preses per qui va posar la ceba la nit del 31 mentre d'altres celebràvem el canvi d'any a la capital. Sembla que aquest any no haurem de sortir de casa nedant massa sovint (diagnòstic bàsicament si/no):

- Gener: no
- Febrer: no
- Març: si (el que més)
- Abril: no
- Maig: si
- Juny: si
- Juliol: si
- Agost: apenes
- Setembre: si
- Octubre: no
- Novembre: no
- Desembre: no

Conclusions: Si les vacances són fora, a pillar-les juny o juliol. Si són aquí, sembla que millor a l'agost. La barca a la porta de casa al març. O no... ;)

PS: Aaaashes! ;)

Etiquetes de comentaris: ,

6 Comments:

  • APLAUSOS, APLAUSOS!!!!!!!!!
    No se que te aquesta tradició que m'encanta.

    Ara seré jo el que es posarà pesadet apartir del mes 10 per tal que faci la comparativa amb les dades reals.

    By Blogger el bandero, at 11:32 p. m.  

  • Tendremos en cuenta las previsiones o no... Pero esta cebolla es del mismo tipo? No dijo era dependiente del tipo? :P

    By Anonymous acolostico, at 12:34 p. m.  

  • Ahora necesitamos opinión contrastada de un/a meteorólogo/a...

    By Blogger Pepi Toria, at 12:49 p. m.  

  • No tinc paraules....
    (ara, un aplaudiment pel poder de persuasió...)

    By Blogger Anna, at 9:33 p. m.  

  • Això s'ha de convertir en una tradició d'aquest blog. Si senyor. M'agraden les tradicions.

    I m'agrada poder fer d'home del temps...i explicar-ho.

    By Blogger Bororo, at 4:35 p. m.  

  • Truca a TV3 i que et passin la previsió per la tele.
    Ja sabem que a partir del mes de març el negoci és la venda de paraigües, capelines...Si hi ha pèrdues ja et reclamarem a tu!!

    By Anonymous Culé, at 6:50 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home