Des d'una capseta...

16 de gener 2011

Barça 4 - Málaga 1. Que duri!

Avui quatre, però haurien pogut ser vuit o deu. Una altra exhibició a la primera part (i això que avui han començat "al revés"). Si fins i tot quan juguen "caminant" com en certs moments de la segona part el contrari ni veu la pilota a la velocitat a la que va.
Algun dia els diré als meus néts, o als néts dels altres, que jo vaig veure jugar aquest equip en viu. I m'envejaran o em diran pesada. O totes dues coses ;) Que duri!

Etiquetes de comentaris: , ,

6 Comments:

  • Diran "la iaia repapieja..." i tu els clavaràs un bolet! :D

    By Blogger Pepi Toria, at 9:09 a. m.  

  • Pues van a estar contentos los nietos...

    By Anonymous acolostico, at 9:10 a. m.  

  • iaaaiaaa!! Que ja ens ho has explicat 200 vegaaades!
    SOM UNA GENERACIÓ PRIVILEGIADA! I, exacte,,,com dius, QUE DURI!!!!!

    By Anonymous Culé, at 11:04 p. m.  

  • Ets una privilegiada i els nets t'envejaran.

    QUE DURI!!

    By Blogger el bandero, at 12:05 a. m.  

  • si, si.,....
    que empatin un partit i en perdin un altre i ja "hi tornarem a ser"...

    El pessimisme està incrustat a l'ADN culé, em temo...

    (però que duri, que duri...)

    Tu intenta tenir proves per si de cas ( que potser no et creuran...)

    By Blogger Anna, at 10:19 a. m.  

  • iaiaiaiaiaiaiiaiaiaiaiaiaiaiiiaiaiaiaiia

    Però si t'estimen, t'escoltaran...

    By Blogger Bororo, at 12:38 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home