Des d'una capseta...

23 d’abril 2011

Barça 2 - Osasuna 0: Per Sant Jordi, una rosa



2-0, una jornada menys, la mateixa distància. I s'ha trencat la maledicció dels partits de Sant Jordi a casa, que fins on m'arriba la memòria (o la d'altres) no era una data massa propicia. Poca cosa més a afegir. Au, a les fotos:



Una rosa per a cada dona a l'entrada. Bonic detall (i bonica rosa). Ara, això si, fa de mal aplaudir!

Moment premsa rosa...

Ara que l'has retobat, no el deixis!

Jefecito, a sus pies

Els dos millors migcentres defensius del món... fent de defenses centrals. M'ho diuen a principi de temporada i li contesto a qui m'ho diu si va borratxo!

Etiquetes de comentaris: , ,

11 Comments:

  • sabrá a poco la liga? el miercoles media respuesta

    By Anonymous acolostico, at 11:37 p. m.  

  • Depèn, vostè és dels que compta títols o els descompta??
    Jo, com que els compto, la resposta és NO

    By Blogger Marta, at 11:41 p. m.  

  • Té bona pinta la lliga.. té bona pinta.. la celebrarem..i per mi, gran temporada amb champions o sense...

    By Blogger Bororo, at 2:45 p. m.  

  • y...........si no ganamos la liga???????????????

    By Anonymous Anònim, at 6:04 p. m.  

  • Estic amb el Bororo: gran temporada amb champions o sense... Això si, espero que estem a la final, tot i que ens queden 180 minuts de patiment.

    FORÇA BARÇA!!!!

    By Blogger el bandero, at 7:29 p. m.  

  • @bororo & el bandero
    Aquest és l'esperit!

    @anònima
    Ui mira, si m'ha vingut a comentar el Mourinho... xD

    By Blogger Marta, at 7:40 p. m.  

  • Coi d’esperit culer negatiu…
    Però si s’ha de jugar contra un equip amb jugadors que no són bons ni per aguantar trofeus!
    (si..patirem...ho sé... I mira que s’està fent llarg aquest abril / maig ...)

    I una lliga on el segon equip li engalta 6 gols al tercer de la classificació...dic jo que...

    By Blogger Anna, at 9:56 p. m.  

  • @anna
    Cada vegada estic més convençuda que alguns jugadors cobren un sobresou dels guionistes del Crackòvia per facilitar-los gags...

    By Blogger Marta, at 10:17 a. m.  

  • Dimecres a patir. Com a bons culers que som. El Madrid va de triomfador. Ja ens va bé!!

    By Anonymous Culé, at 4:12 p. m.  

  • Bruixa !!!

    Jo també estic als peus d'en Pep.
    Avui ha sigut inmens. Tot, des el principi fins al final...
    Som un pais tan petit !!!
    Però venim amb la gent de casa a plantar cara.

    Pep... som com tu...
    N'estic ben orgullós, passi el que passi, molt orgullós de recolzar-vos.

    Ja saps, es la meva opinió, res més.

    By Anonymous JAume9604, at 10:30 p. m.  

  • @Culé
    Doncs jo m'estimaria més gaudir que patir, però molt me temo que tocara lo segon...
    I si el bon culer és patidor, servidora deu ser-ne una de molt dolenta!!

    @JAume
    Es viu!!!! :D
    L'acabo de veure sencera, i al final he estat a punt de posar-me dreta i aplaudir tota sola al menjador ;)
    Ha acabat recitant Llach a la sala de premsa del Bernabeu...

    Amén a tot el que dius. I es troba a faltar la teva opinió (i això és la meva, res més -i espero no em cobrin drets d'autor :p)

    By Blogger Marta, at 11:38 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home