Des d'una capseta...

07 de maig 2011

Final Four Semifinals

Divendres a la tarda, cap a Sant Jordi a gaudir del bàsket, de la Final Four. Panathinaikos vs. Montepaschi i Maccabi vs. Madrid.

Asseguda enmig d'un munt d'italians cridant "Mens sana!" uns cops i tots els insults del vocabulari italià d'altres, vaig celebrar més les cistelles dels de Siena que les dels grecs, però probablement era la primera vegada que veia un partit de básket en viu on no tenia una preferència molt marcada cap a cap equip. Ah, i l'afició grega com a conjunt fa por. Si aquí ja salten, xoquen, canten, etc. així... no em vull ni imaginar els inferns grecs.
Pel segon partit si que tenia preferència... em vaig deixar convèncer per la majoria de samarretes grogues que hi havia al palau i vaig decidir que, com que eren poquets, els animaria a ells... ;)


Comencem!

Zeljko being... Obradovic ;)

Castells a la mitja part

Els grecs a la final. El que pràcticament tothom suposava d'entrada


Maccabi - Madrid ongoing. Espectacular la quantitat d'aficionats de Maccabi que hi havia. Impressionant marea groga.

Sempre és maco veure com cusen el Madrid a triples, no ho negaré... :p

Etiquetes de comentaris: , ,

3 Comments:

  • Es realment increible.. el Mc Tel-Aviv arrossega passions. I a més fantàstiques.

    Barcelona era ple d'israelians per tot arreu. Avions a puntapala, em va dir un convidat que va venir de visita.

    Increible...i les teves decisions sobre quins equips seguir em semblen adients. Res a dir.


    Espero que el basket a mòes fos molt bo....

    By Blogger Bororo, at 12:36 a. m.  

  • Les meves preferències també es decantaven claríssimament per les samarretes grogues.

    És que el groc fa molta més primavera que el blanc :)

    By Blogger òscar, at 11:10 a. m.  

  • "Sempre és maco veure com cusen el Madrid a triples"

    Si senyora, les coses com son.

    By Blogger el bandero, at 7:31 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home