Des d'una capseta...

11 de juliol 2011

Curts a la platja


Dissabte al vespre, caloreta, s'agraeixen les activitats a la fresca, baixar a la platja, demanar una cerveseta fresqueta i asseure's a la sorra a veure curtmetratges. La novena edició del Crit d'Art a Blanes (segons deia a la pantalla), la segona que gaudeixo.

Curts d'estils molt diferents (més casolans, de pressupost, d'animació, documentals, amb actors coneguts i consagrats, amb gent i entorns del poble, en català, en castellà i en anglès).
Asseguda a la platja vaig aprendre diferents teories per explicar les bambes que pengen dels cables de la llum arreu del món, vaig comprovar com de dura és la vida d'uns fregalls, vaig veure el suposat plaer d'estar mort uns segons o la duresa d'anar-se apagant mica en mica, vaig jugar a conèixer els camins pels quals transcorria una persecució una mica frikki i vaig riure a costa d'un escarabat. Un dissabte al vespre diferent. Ah, i el gelat final pujat a casa que no falti! (si és que et posen la gelateria a mala leche perquè hi hagis de passar per davant) :p

Etiquetes de comentaris: , ,

4 Comments:

  • Diferent? Per què diferent? Pelis i birra, és la norma no?

    By Anonymous acolostico, at 7:47 p. m.  

  • Interesante. Me gustan los cortos. A veces mucho mejor que un largo que da muchas vueltas para no decir nada. Lo de verlos en la playa es un buen plus añadido. y lo de la heladería no tiene perdón, mu dacuerdo, eso es mala leche :-)

    By Blogger Sonia, at 8:32 p. m.  

  • Molt bona pinta! Si es que al estiu se li ha de treure partit!

    By Blogger el bandero, at 8:43 p. m.  

  • Ai.. quina enveja..
    pero h iha grans noticies.. No vaig a berlin fins setembre..
    o sigui que, vaig a Berlin epr una banda i puc passar als GRANS FOCS!!!

    Pero quina enveja de curts...

    By Blogger Bororo, at 5:05 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home