Des d'una capseta...

09 de novembre 2011

London Postcards: Ale

What do you want: ale, beer or wine?

Aquesta va ser la resposta rebuda quan vaig dir que no sabia què triar després que em preguntessin "Are you ok?" al The Craft Beer Co. La resposta? Ale.

Voltar sola té avantages, sobretot a l'hora d'improvitzar sobre la marxa sense que ningú se't tiri a la jugular per canviar de plans segons de quin cantó et vingui el vent... però no ajuda per anar a fer una cervesa. És d'aquelles coses que millor acompanyada. Tot i això vaig treure el cap per un parell de locals dels que havia sentit (bé, llegit) parlar bé per la varietat que tenien. El Cask (a tocar de la Tate Britain) i el The Craft Beer Co.

El primer em queia prop del B+B i també tenia bones referències pel que fa a la teca, i hi vaig acabar dinant dues vegades.


Cask

La primera vegada vaig provar-ne dues de fosques:
- Dark Arts, una Stout de Magic Rock Brewing
- Oxymoron, una Black IPA d'Otley Brewing

La segona, en ple festival de la cervesa noruega, en vaig provar una de cada una de les dues cases que tenien de barril... i va costar triar!
- Rallar Amber Ale, d'Aegir
- Fyr & Flamme, de Haand


Lunch... yummy!


The Craft Beer Co.

El segon estava ple com un ou en divendres a l'hora de sortida de la feina, tot i així, quam vaig demanar una ale i dir que la preferia dark, me'n van deixar tastar un parell i em vaig decantar per la Show Boat Brown Ale de la Camden Town Brewery, mentre parava l'orella a les converses al meu voltant, com un aparentment client habitual es queixava que "avui no hi ha res" (nah, només 37 coses diferents entre beers i ales) "només pale ales i porters".

Etiquetes de comentaris: , , ,

6 Comments:

  • Uahlah! como te cuidas! si señor! y encima Londres. Envidia de la mala, mucha :-)

    By Blogger Sonia, at 7:05 p. m.  

  • Ya lo habia dicho yo, ya...aix...

    By Anonymous acolostico, at 9:10 p. m.  

  • Ai London, ai London...

    Ja fa temps que no hi faig una escapadeta...

    By Blogger Anna, at 9:21 p. m.  

  • @zonia
    Fem el que podem... ;)

    @acolostico
    Mmmmm... sorry??? :p

    @anna
    Jo ja hi tornaria!

    By Blogger Marta, at 10:47 p. m.  

  • ens estem tornat beerprofessionals amb molta rapidesa. Be, no jo exactament.

    Si fins i tot entenem el motiu del que deia "no hi ha res".. en el seu mon això no es res.. aviat serà el nostre si seguim així.

    Lo he provado tooooooo :)

    By Blogger Bororo, at 6:25 p. m.  

  • @bororo
    beerprofessionals??? Nah... el concepte és tastaolletes ;)

    By Blogger Marta, at 9:27 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home