Des d'una capseta...

13 de setembre 2011

Barça 2 - Milan 2

No em barrufen els dinosaures!!

Una nit d'aquelles que surts del camp de mala lluna. I és que els dies que les sensacions no són bones d'entrada (feia dies que no tenia aquesta sensació en entrar el camp, de "mmmm, no m'agrada", i el gol al minut 1 només l'ha reforçada), rarament ho són de sortida. Esperem que hagi sigut culpa del dimarts tretze... no en cau cap més en partit del Barça aquest any, oi???


La música de la Champions, sempre és un plaer sentir-la a l'estadi

Quin contrast de 10s!
Dit això, quin tros de jugador és el Seedorf.

La millor notícia de la nit: veure el Capi sobre la gespa un altre cop. Coi de karma que s'ho ha cobrat amb l'Iniesta, això si. Estem de pega muscular!

Cadascú es diu com és diu i la foto és molt dolenta... però hi ha noms que, sentint-ho molt, fan mal d'ulls en una samarreta del Barça amb el 10 :p

Etiquetes de comentaris: , ,

10 Comments:

  • Esa sensación de tiempos pasados de aquello que se decía al Barça lo que le falta es una defensa de verdad...

    By Anonymous acolostico, at 8:51 a. m.  

  • Esa sensación del principio de todas las temporadas que les falta esa punta de presión y de velocidad, al menos para mi.

    En el segundo gol, el que jode, sobretodo por cuando, los tres defensas que saltan son Puyi, Abi y Masche. Eso no suena precisamente a defensa de mentira. O va a resultar que lo que tenemos es Piqué-dependencia? ;)

    By Blogger Marta, at 9:45 a. m.  

  • Puyi encara no ha tornat, no de debó.

    I la darrera foto ... jo només veig un quadrat negre. Necessito ulleres?

    Petons,
    Ivan.

    By Anonymous Anònim, at 10:07 a. m.  

  • @ivan
    D'acord amb lo del Puyi, que era el primer partit des de fa molt.
    Era intentar dir que a mi em va semblar més falta de fluidesa i pressió total que de problemes de defensa (la qual cosa no vol dir que el Busi de defensa m'agradi, que no).
    I ahir en un moment recordava una entrevista al Tito del Lu Martin on deia "sin Piqué se nos cae el invento". No eren les mateixes circumstàncies, però hi vaig pensar.

    La darrera foto: al meu pc de casa es veia, sorry :$
    És una samarreta del Barça, amb un 10 a l'esquena... i el nom PEPE!!!
    (i, per molt que l'amo de la samarreta suposo que s'ho digui, s'ha de reconèixer que quan ho veus penses "NOOOOOOOOOO!" xD)

    By Blogger Marta, at 10:13 a. m.  

  • futbol?

    Jo ahir tenia partit de waterpolo a casa....
    (no em vaig enterar de res...guaita tu...)

    By Blogger Anna, at 10:19 a. m.  

  • I jo que sospito que t'hauries estimat més la tortura d'estar lligada al sofà veient futbol al partit de waterpolo...
    Controlada l'avaria o pensant a muntar un aquagym a l'estudi?

    By Blogger Marta, at 10:21 a. m.  

  • Trist principi i pitjor final però dubto que ningú, ni els més apocalíptics, hagi perdut ni un gram de confiança en l'equip.

    By Blogger òscar, at 11:46 a. m.  

  • Sensació rara... sembla que que una petita molestia inicial es soluciona ... i després es tornen a anar abans d'acabar..

    Partit molt molt molt estrany

    By Blogger Bororo, at 10:58 p. m.  

  • A mi es que cuando el Barça empieza a dar sustos sin ton ni son se me pone la gallina de piel...

    By Blogger Sonia, at 12:31 p. m.  

  • @òscar
    Ui, doncs jo ja he sentit algun "el barça molt malament eh"... De fet, cada any a primers de temporada se senten alguns profètics "així aquest any no farem res"

    @bororo
    La sensació aquella que als dinosaures no els acabes de matar mai, ni a cops de meteorit...

    @zonia
    A mi, con el gol del empate en el último minuto lo que se me pone es mala leche...

    By Blogger Marta, at 9:20 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home