Des d'una capseta...

02 de maig 2012

Barça 4 - Málaga 1


Penúltim partit de la temporada a l'estadi, sense massa tensió, amb pocs objectius més que cantar el nom del Guardiola i veure el Messi fer gols. Acomplerts tot dos. La sensació del partit a la meva zona han sigut tres suecs que seien al meu costat... no han parat, se sabien l'himne, socis que baixen dos cops al mes des de Suècia, comentaris, gestos, riallades... fins i tot m'he endut alguna abraçada i tot! Veieu com hi ha gent més sonada que jo??? :p


A la porteria de baix no falla, ja li he dit al guiri abans que el tirés...

;) 
Un més. I si, el primer que he pensat en veure la foto és "algú no s'ha afaitat avui"

Amb aquest superava el récord del Müller de gols en una temporada. Un més a la pila... i que no parin! ;)

"Nano, tu estàs segur que et vols fotre en aquest merder???"

L'homenatge serà dissabte, tot i que avui per primera vegada li he vist tornar el gest una de les primeres vegades que s'ha corejat el seu nom. #gràciesPep

Etiquetes de comentaris: , ,

6 Comments:

  • se acaban muchas cosas. A ver lo que queda.

    By Anonymous acolostico, at 11:46 p. m.  

  • Pues se va uno, viene el otro, gana el de más allá y nos quedamos aquí con menos..

    A ver qué da de sí la cosa.

    By Blogger Bororo, at 11:24 a. m.  

  • No us poseu nostàlgics....

    By Blogger Anna, at 11:24 a. m.  

  • Ya nada será igual...

    By Blogger Sonia, at 5:08 p. m.  

  • Pero alguna cosa habrá que será mejor, no? Seguro que SÍ!!

    By Blogger el bandero, at 9:21 p. m.  

  • A veure, que jo dissabte tinc intenció d'anar a una festa de comiat, no a un funeral...

    By Blogger Marta, at 9:30 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home