Des d'una capseta...

03 d’agost 2013

Volar al nord


Com alguns (o probablement tots) dels lectors d'aquesta capseta sabreu, aquesta setmana he començat una nova aventura que m'ha portat, així d'entrada, a uns 2500 km de casa (segons el sr. googlemaps). Un nou repte professional (ja que l'anterior se'n va anar a can pistraus) m'ha dut a Norrköping (Suècia) i la casualitat ha fet que el meu autoregal de sant d'aquest any fos un bitllet a l'exili.

Després d'Holanda i Suïssa, una pausa centralitzada en fotos del Messi dedicant gols a la seva àvia, ara toca il·lustrar en aquest blog curiositats i llocs de la vida a Escandinavia. Massa bé no sé què m'espera... però ja que canvio, millor fer-ho bé, no? Feina, país, idioma i moneda nous ;)

D'entrada per aquest agost estic en un piset la mar de cuco (les golfes de la foto, terrasseta inclosa). Principal defecte: No hi ha cortines!!!! I que un sol de cal déu et toqui a la finestra abans de les cinc de la matinada fa una gràààààcia... Però ja he fet la "xapussa" de torn per minimitzar els efectes. Ho dubtàveu?? ;)

El temps? Excepte dimarts que va ploure, la resta, temps d'estiu. Bàsicament màniga curta i texans, tot i que avui (uns 28ºC) m'he alegrat d'haver dut uns pantalons curts i unes sandàlies!



Que com és la ciutat? Això és per a un altre post, impacients! ;)

Etiquetes de comentaris: , , ,

7 Comments:

  • Suerte, y que rápido ha llegado la cafetera

    By Anonymous acolostico, at 8:46 p. m.  

  • aixo mateix, sort molta sort

    By Anonymous Anònim, at 9:59 p. m.  

  • Yihaaaaa...Es el crit de l'aventura...
    Clar que un pis com aquest .. res com aixecar-se a les 5 de la matinada..

    By Blogger Bororo, at 9:27 p. m.  

  • Jo encara estic d'hotel, i quan arribi la mudança (190 bultos, poca broma) la companya serà de viatge de negocis a UK, o sigui què em tocarà menjar-me el brownie amb la "inestimable" ajuda de la meva assistent-marimandona de dos anyets.

    Petons i molta sort!
    Ivan.

    By Anonymous Anònim, at 2:52 p. m.  

  • @acolostico
    Thnx!
    Y lo que se echó de menos la cafetera la primera mañana, cuando aun estaba de camino, pobreta... (de mi)

    @anònima
    Gràcies!!

    @bororo
    Yihaaaaaaaaaaaa!!
    I no, les cinc del matí no fan gràcia de cap manera... no way!

    @ivan
    Ànims!!
    I mira, de cop i volta la mudança que hauré de fer a final de més ja no em sembla tan terrible ;) :p

    By Blogger Marta, at 8:56 p. m.  

  • No em puc creure que no portessis la cafetera a l'equipatge de mà....

    No ho entenc....

    By Blogger Anna, at 1:35 p. m.  

  • @anna
    Per falta de ganes no seria!!!
    (Aquí el cafè és de filtre... aigua bruta i para de comptar, dramàtic...)

    By Blogger Marta, at 10:02 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home