Des d'una capseta...

17 de novembre 2013

Norrköpings konstmuseum


Com que les hores de sol s'han d'aprofitar, avui m'he apropat xino-xano al museu d'art de Norrköping. Un museu relativament petitó i crec que la primera vegada que em passejo per un museu d'art que no té cap "cromo" i on no conec cap artista dels que tenen obres penjades a les partets. Tot obra d'autors suecs, una petita excursió temporal des dels s. XVII-XVIII fins a l'actualitat.






A més a més, el museu ha muntat una exposició per la ciutat (Acting in the city), responsable dels bancs blancs (modified social benches) i les senyores penjades en parets que ja s'han vist en aquest blog i d'escultures (o el que sigui) com la de la foto de sota. Algú m'ajuda a interpretar-la??


Per cert, si teniu bona vista haureu vist un dels modified social benches a l'entrada del museu. A part d'aquest també n'he localitzat un altre en un parc per on passo quan vaig a córrer, ja els he localitzat pràcticament tots!


Etiquetes de comentaris: ,

4 Comments:

  • Pues pinta muy bien.

    By Anonymous acolostico, at 11:23 p. m.  

  • La veritat es que té pinta de... mono...

    toto molt mono.

    fins i tot el dia.. on hi ha la neu.. on???

    By Blogger Bororo, at 1:19 a. m.  

  • M'encanta....

    By Blogger Anna, at 6:11 p. m.  

  • Això de Norrköping començo a pensar què déu de ser un lloc gran de Suècia, o si més no, important. Poder malbaratar recursos en art contemporani no està a l'abast de qualsevol.

    Què si, què segurament és què jo sóc un garrulo, però el dels social benches em sembla una boutade i el de la foto aquella és un enigma sense solució, o sigui sense gràcia.

    Petonets, bruixeta.
    Ivan.

    By Anonymous Anònim, at 9:38 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home