Des d'una capseta...

05 d’octubre 2013

Sobre dues rodes


Des d'avui ja podré voltar una mica més pels entorns de Norrköping (mentre el fred m'ho permeti, jeje). Aquí la bicicleta per moure's per la city que m'he comprat, equipada amb cistella pel bolso, llums i timbre (obligatoris per llei) i candau d'aquell fixes a la roda. Curiositats: el fre de la roda de darrera està als pedals... sort que ja vaig practicar-ho fa temps a Holanda, espero recordar-me'n!! (El de la roda de davant està al manillar, normal)
Ah, i que en aquest país són alts es nota en el disseny de les bicicletes... amb el seient a baix de tot toco de puntetes!!

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

  • Team bien ha yo-yo kit en Suecia?

    By Anonymous acolostico, at 2:39 p. m.  

  • Que sí el corrector del iPad le hubiese dado la gana quería decir si también hay yonkis en Suecia?

    By Anonymous acolostico, at 2:40 p. m.  

  • Jajajajaja!! Y en qué idioma está el corrector del iPad? 0_0'

    Supongo que los hay, pero que yo sepa no venden bicis :p
    Aquesta nova de trinca de la botiga

    By Blogger Marta, at 2:45 p. m.  

  • #Moltfan del corrector de l'iPad !

    Llums... antiboira? Porta anticongelant?

    I l'escala per pujar-hi?

    (mania de fer bicis altres.....)

    La meva opinió professional del tema és que és MOLT MONA! :-D

    By Blogger Anna, at 3:35 p. m.  

  • Jo estic buscant una cosa semblant per aquí, però els preus em semblen desorbitats, per sobre dels vuit cents francs! Miraré a veure si trobo res de segona mà.

    A mi em juga molt males passades l'autocorrector del Sony Xperia. Admeto que adaptar-se a un usuari què fa servir 4 idiomes diferents no ha de ser senzill, però haurien de donar l'opció de desendollar-lo completament.

    Petons des de Bern,
    Ivan

    By Anonymous Ivan, at 9:11 p. m.  

  • @Ivan
    Ostres si, les bicis a Suïssa són caríssimes. En això no et puc aconsellar... jo en vaig trobar una per 120 euros... creuant a peu la frontera alemanya. La consigna de tothom era clara, "vols una bici? ves a alemanya, ja hi ha una botiga gran a tocar de la frontera"

    By Blogger Marta, at 9:40 p. m.  

  • Literalment.. odio el fre al pedal. Jo sempre poc amunt i avall el pedal.. es instintiu.. des de petit. Es el que tothom feia per anar en bici...

    i em foto cada ostia si vaig a Holanda!!!

    By Blogger Bororo, at 11:46 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home