Des d'una capseta...

07 de gener 2014

Barça 4 - Elche 0


Quinze dies per casa gaudint de temperatures primaverals (sobretot si les comparem amb la previsió d'aquí dalt de la setmana que ve...) i del fet de veure llum de dia a quarts de sis de la tarda (un luxe, creieu-me!) es mereixien una bona cirereta per acabar... i la van tenir en forma de 4-0, amb hat-trick de l'Alexis i tot (!!) :)

Ara entenc tot el rebombori que hi va haver amb el tema escalfament a principi de temporada. El vaig poder veure sencer... benvingut als 80!! Si em va recordar els que feia jo quan jugava a bàsket amb el col.le!

La primera pitada de la tarda abans que la pilota comencés a rodar, merescudíssima pel senyor del pito que va deixar un minut de silenci en 20 segons mal comptats. Ja són ganes de dónar la nota de bon començament...

Man, how i miss this!

Si, feia vent...

Doncs sembla que el jugadorasso també sap tirar faltes! Amb aquesta va fer el 4-0, rubricant el seu primer hat-trick, i em va permetre tornar a tirar la foto que no havia tirat mai (i que amb el 3-0 m'havia sortit borrosa, o sigui que gràcies! :p)

I aquí la foto que, encara que pugui semblar sorprenent, no havia fet mai abans tot i que es repeteix per cada gol del Barça des de fa temps: el Valdés celebrant un gol tocant el travesser. Costa recordar-se de girar-se i mirar en sentit contrari a on mira tothom! I Víctor, com t'enyorarem...

Etiquetes de comentaris: , ,

3 Comments:

  • Buen regalo de reyes. Unos cuantos golitos, y ese ai tan culé que sigue en el aire.

    By Anonymous acolostico, at 10:45 a. m.  

  • Però "aquest any si" o "ja hi tornem a ser"?

    ...jo ja m'he perdut...

    By Blogger Anna, at 3:13 p. m.  

  • El furgol el tinc una mica despitat..però el Barça encara va lider i cauen gols i gols.. esperem tornin amb força amb el tram final de Lliga i Champions

    By Blogger Bororo, at 10:28 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home