Des d'una capseta...

14 de juny 2007

On the road

El cap de setmana passat vaig estar a Eindhoven per recollir els meus “trastos” i fer la mudança definitiva cap a Basel. No us imagineu la de coses que poden sortir d’una capseta tant petita!!!! Es fa estrany, l’última nit, deixar aquest cubicle de món que ha sigut casa teva durant un any i vuit mesos... i deixar-lo ben buit.

Dilluns al matí (mil gràcies a l’ajuda!) va ser qüestió de posar caixes, bosses i similars en un bonic Opel Zafira i agafar carretera i manta. Una mica més de 600 km, la majoria dels quals per autopistes alemanyes. Sort que vaig trobar una emissora de ràdio amb música bona que em fes companyia durant la major part del trajecte!
Coses: mitja Europa té les autopistes en obres... o jo les vaig trobar totes! I em sembla que no havia vist mai a la vida tants camions... 600 km fent eslàlom, si més no, et manté atenta. Això si, exceptuant les obres i un camió clavat en una zona d’obres que em va fer recordar les rondes “en su máximo esplendor”, el trànsit molt fluid. Ara a l’esquerra per evitar els camions, ara a la dreta perquè passi aquest que sembla que té pressa...
Una cosa que em va sorprendre: a la frontera germano-suïssa, no em van demanar ni passaport, ni papers del cotxe, ni res de res... això si, el peatge per circular per les autopistes suïsses si que me’l van cobrar! (40 CHF o bé 30 €... jo diria que el canvi no quadra...). I quan surts de l’autopista a Basel, doncs creua la ciutat fins arribar a casa, quasi res! ;)




Last weekend i was in Eindhoven to pick up my stuff (good lord, how many things can get out of such a tiny spacebox!). It was weird to say bye to a place that’s been my home for a year and 8 months.

Monday morning (thanks Michal! & Marco too) i put all my belongings into a car, and started driving towards Switzerland. A bit more than 600 km, most of them on German highways. Thank god i found a good radio station to keep me company!
:)
A couple of impression: half Europe is suffering from roadwork… or i managed to pick all the right ones! And i promise i had never seen soooo many trucks in my whole life. Almost the complete right lane in the highway!
And a funny thing… no one asked for my passport when i entered Switzerland (weird, eh?) but i did have to pay the toll to be able to drive on swiss motorways… And the last adventure: find my way home once i got out of the highway at the other side of Basel. That was a long day!
;)

3 Comments:

  • zasar izquierda a ras...

    By Anonymous Anònim, at 10:16 a. m.  

  • mitja Europa té les autopistes en obres
    Coi, però les obres no eren una exclusiva de Madrid de la Espe i Gallardón?

    By Anonymous Anònim, at 9:51 p. m.  

  • Coi, però les obres no eren una exclusiva de Madrid de la Espe i Gallardón?

    Doncs si la baralla d'aquests dos ha arribat fins aquí dalt, mama poooooooooor!!! xDDDD

    By Blogger Marta, at 6:41 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home