Des d'una capseta...

12 de maig 2008

FCB Meister

Dissabte a la nit una colla que va de blaugrana i que respon a les sigles de FCB va guanyar la lliga a l'últim partit de la temporada a casa. No, no m'he begut l'enteniment, parlo del FC Basel que, després de dos anys de vessar-la a l'última jornada, aquesta sembla que han après la lliçó i han guanyat. O potser és culpa meva??? Perquè el PSV va guanyar totes les lligues mentre era allà i ara em mudo aquí i catacrack, lliga per l'equip local... ;)


Després del partit, càmera en mà, vaig arribar-me fins al centre (la suposició que Barfi seria la versió local de canaletes va ser correcta) a veure l'ambient. I si, molta gent... i poca cosa més. Vaig donar una volta i me'n vaig tornar a casa pensant que aquesta gent són una colla de sossos. Molta gent, una mica de música per altaveus, colles, cervesa... i ja està! Ni càntics, ni banderes a manta, ni gent botant, ni res... suposo que esperaven a que arribessin els jugadors amb la copa, però es que ni així!
Aquí us deixo un parell de fotos de l'aspecte de Barfi cap a mitjanit:






I per acabar una enganxina d'un dels grups ultres del Basel fàcilment trobable per la city... ara, aquesta no em queda clar a quin dels dos FCB fa referència... ;)

Etiquetes de comentaris: ,

6 Comments:

  • Futebol, futebol...

    Quien es el Tsiki del BAsel...

    Y por que no se vuelve a tierras catalanas? AUnqeu la otra champions ya estaba allende...

    By Anonymous Anònim, at 8:26 p. m.  

  • No, si recuerdo a alguien diciendome que ni se me ocurriese volver, que pal doblete ya estaba en el exilio... ;)

    By Blogger Marta, at 8:30 p. m.  

  • Caram, quina "festa". Segur, però, que van ser més cívics que aquí.
    Sí, allí on vas guanya l'equip de la ciutat. Però, crec que encara que tornessis, el nostre FCB no faria res. Aquests no guanyarien res ni amb la porteria buida. Els fa massa mandra jugar bé i guanyar. Colla de ganduls!
    Anònim culé

    By Anonymous Anònim, at 8:35 p. m.  

  • doncs ja podries tornar...

    By Blogger haikuvisual..., at 11:02 p. m.  

  • Al menys el hoquei patins del FCB funciona i ha guanyat una altra Copa d'Europa...

    By Anonymous Anònim, at 10:52 a. m.  

  • almenys tu t'has pogut fer passar les ganes de celebrar alguna lliga o títol guanyat... jeje! Jo ja torno a estar adaptada a terres catalanes, però noia, el sol que tant esperava res de res, m'he emportat la pluja amb mi! Això sí, benvinguda sigui!!

    By Blogger Alba, at 7:14 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home