Des d'una capseta...

17 de juliol 2008

Com els guiris... de vacances a la Costa Brava! :)




Relax, fer res (si em deixen...), platgeta (plena de guiris... què hi farem...), el mar (esperem que sense meduses!), amics, family, focs artificials, el solet (encara hi és per allà dalt??) i el Boss. L'ordre posin-lo com vulguin, però bàsicament aquests són els meus plans pels propers deu dies. Res exòtic, però... no sona malament, oi que no??? ;) Com els guiris de tota la vida, de vacances (curtetes) d'estiu a la Costa Brava! :p I la capseta també s'agafa deu dies de vacances... ens veiem a la tornada :)

Relax, do nothing, the beach, my sea, friends, family, fireworks, sun and the Boss. That's what my next ten days are going to be like. Nothing exotic, but doesn't sound too bad, does it??? ;) Just like the classic tourists: summer holidays at the Costa Brava! See you in ten days :p

Etiquetes de comentaris: ,

8 Comments:

  • uff, quina foto més xula... això de dinar entre les 11.30 i les 12.30 ho porto més aviat malament. Que no li posin oli d'oliva ni vinagre a l'amanida ho porto pitjor, jeje.

    Àpa, a posar-te moreneta, jeje

    By Blogger Pilar, at 9:08 p. m.  

  • A descansar i a pass-ho molt bé!!! :)

    By Anonymous Anònim, at 10:23 p. m.  

  • Y no olvide vitaminarse y supermineralizarse...

    O alguna cervecita fría de verdad...

    Relax!

    By Anonymous Anònim, at 8:37 a. m.  

  • He llegit... Boss?

    No em diguis que vas al Camp Nou!
    Jo hi seré dissabte.

    M'encanta la platja quan encara no hi ha ningú. Aprofita els dies per endur-te molt sol i vitamines per anar fent la pujadeta del pont aquell.

    By Blogger mai, at 9:42 a. m.  

  • @mai

    Diumenge, jo hi vaig diumenge :)

    By Blogger Marta, at 9:52 a. m.  

  • Descansa, descansa i disfruta amb el Boss! Bones Vacances!!

    By Anonymous Anònim, at 11:57 p. m.  

  • Aquesta foto és de les que ho diuen tot sense ensenyar gairébé res... i és que cal tan poquet per tenir una bona racció de felicitat... Disfruta-la!!!
    P.D.- Enhorabona a tots els fans del Boss, aneu sempre que pugueu a veure'l que jo, ja fa massa anys que enyoro en Freddie, :(

    By Blogger Delfica, at 2:43 p. m.  

  • Hola, ara amb la calor que tenim aquí m'encantaria una mica de fresca d'aquest bonic país on estàs afincada.

    By Blogger Què t'anava a dir, at 5:45 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home