Des d'una capseta...

22 de setembre 2008

Tardor

Màniga llarga, jaqueta jaqueta (fins i tot xal o bufanda al matí i a la nit), cel gris, la pluja fent olor de pluja, fulles per terra i les paradetes de gelats del carrer que han mudat a paradetes de castanyes que t'envolten amb aquell olor tan típic... no calen fotos per il.lustrar-ho ni que m'ho diguin els senyors del temps, és tardor.


Long sleeves, a coat (and even a scarf early in the morning), grey skies, rain smelling like rain, leaves on the floor and chestnut stands instead of ice-cream ones... no need for a photo as it's clear, it's autumn.

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

  • o sea, otro día se olvido la camara...

    By Anonymous Anònim, at 8:33 p. m.  

  • Eeeel finaaaal del veraaanooo llegooo...Doncs sí, avui a quarts de 6 hem entrat a la tardor. I per aquí també es nota bastant.

    By Anonymous Anònim, at 9:40 p. m.  

  • Aquí també ha arrivat la tardor. Plou i fa rasqueta :(

    By Anonymous Anònim, at 9:23 a. m.  

  • Has dit olor de castanyes torrades? ara mateix vindria ! M'encanten !
    Aquí avui les sandàlies ja em demanen que les guardi a l'armari i he sortit de casa amb el foulard al coll.

    By Blogger mai, at 6:33 p. m.  

  • M'agrada la tardor perquè els arbres es desfullen, m'agrada la tardor, pirundeta pirundó... grogues i verdes són les fulles... què bonica la tardor i les cançonetes de parvulari, i la castanyera... i els murals amb fullaraca... etc, i les primeres botes d'aigua. Benvinguda tardor!!!

    By Blogger Delfica, at 9:33 p. m.  

  • Mmmmh, fred i castanyes, i fred i muntanyes i vaques, jo vull venir!!!! Salut!

    By Blogger zel, at 8:11 p. m.  

  • Els colors de la tardor també m'agraden. Que les màximes caiguin d'avui per demà a 15ºC i el dia s'escurci tant, no tant!

    @zel
    Benvinguda a la capseta! :)

    By Blogger Marta, at 10:11 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home