Des d'una capseta...

02 d’octubre 2008

...que hi falta gent! ;)

Avui: dia gris, ventós, xim-xim esporàdic, una màxima que no fa justícia a tal paraula... les condicions idònies per posar una mica de roba a la maleta per baixar demà uns dies a caseta a gaudir dels últims rajos de solet mediterrani a la cara abans de submergir-me a l'hivern suís. No és que em calgui cap excusa per escapar-me a Blanes uns dies, més aviat només que em quedin prou dies de vacances! Tot i això sempre hi ha alguna excusa per triar les dates: aquest cop l'excusa va ser Messi vs. Kun. I casualitats de la vida sembla que vaig triar bé per altres circumstàncies i tot ;)


Today: a grey gloomy day, windy, cold... ideal to pack a few clothes to fly home tomorrow for a few days before coming back to "enjoy" the swiss winter. Not that i need an excuse to go home from time to time (all i need are enough free days left!), but this time the one to pick exactly these days is easy: Messi vs. Kun ;)

Etiquetes de comentaris:

10 Comments:

  • Doncs espero que ens portis bona sort i guanyem ;-)

    By Blogger manu, at 9:20 a. m.  

  • Que vagin molt bé aquests dies per terres catalanes!! A veure si com dius ens acompanya el sol tot el cap de setmana, i el Barça ens dóna una alegria! Petons!!

    By Blogger Alba, at 10:31 a. m.  

  • Pel que m'ha semblat sentir no serà un cap de setmana molt assolellat per aquí.Que t'ho passis molt bé.

    By Blogger mai, at 6:31 p. m.  

  • De fet ara en aquest moments a Barcelona hi ha un núvol que anuncia la fi del món...
    Esperem que et doni una treva...

    By Blogger Anna, at 8:11 p. m.  

  • que vagi bé, i ja contarà, hooligan...

    By Anonymous Anònim, at 12:41 p. m.  

  • 6-1 Messi, Messi, Meeeeeessi!

    By Blogger manu, at 3:49 p. m.  

  • Márquez , Maaarquez!
    Ese pelo corto....mmm...

    (No m'ho tingueu en compte...és diumenge...estic treballant... "Esto es un infierno"... )

    By Blogger Anna, at 4:28 p. m.  

  • Si que vaig triar bé quan baixar si... quina primera part!!! :)

    Meeessi, Meeessi, Xaaaavi, Xaaaavi!!!

    Però si Anna, també signo lo de Máaarquez, Maarquez! ;) :p

    By Blogger Marta, at 5:30 p. m.  

  • Tinc una companya a qui també l'encanta Marquez, vaja, vaja...

    By Anonymous Anònim, at 9:47 a. m.  

  • que si va anar be.. que si va anar be..
    quina gran premonicio!!!!

    By Blogger Bororo, at 9:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home