Des d'una capseta...

01 de gener 2009

2009

El consell més important a tenir en compte quan et menges el raïm a casa meva és, sobretot, no mirar ma mare, perquè es posa a riure de seguida i ja estàs fotut. Jo em giro cap a la tele, per veure com s'il.lumina la torre Agbar i ja estic salvada, per la meva posició a la taula, amb la plateta amb els dotze raïms amb els pinyols convenientment trets.
Comencen les campanades i intento no fer cas als sorolls que venen de darrera meu. A la quarta campanada ma mare ja riu i a ma germana se li va ecomanant, però anem sobrevivint. Quan em miro quantes en queden veig que només tres. Bé, gairebé ja estic i sense problemes sembla. Onze, només en queda una, aquest any sense atac de riure ni ennuegar-se ni res, podrà ser??? Sona la última camapada i quan em poso a la boca l'últim raïm ma germana exclama: "Cabrona! Hi ha un pinyol!"... xD


Feliç 2009!!


PS: No patiu, que tindreu fotos dels efectes del temporal a Blanes... ;)

Etiquetes de comentaris:

9 Comments:

  • Buen año...

    Y que fina, sin pipitas....

    By Anonymous Anònim, at 4:19 p. m.  

  • El raïm es menja sencer! ja ja. Això dels riures també passa però cal aguntaaar que sinó no entren els raïms!

    BON ANY NOU!

    By Anonymous Anònim, at 4:39 p. m.  

  • I tu t'aclareixes amb les llumetes de la torre Agbar?

    Pelar el raïm..mare de déu...(quina feinada...)

    Jo, ahir, els vaig triar talla XXS... T’estalvies molts problemes...

    By Blogger Anna, at 4:50 p. m.  

  • Pelar no, massa feina! Només els faig un tallet per poder treure els pinyols... oi que normalment no me'ls menjo els pinyols? Doncs per cap d'any tampoc! ;)

    By Blogger Marta, at 5:09 p. m.  

  • Jo sempre acabo les campanades amb totes a la boca... però encara no he acabat de empassar-me-les.

    By Blogger manu, at 2:26 p. m.  

  • Molt bon any Marta!!

    By Blogger Alba, at 7:30 p. m.  

  • Canvia el raïm per olives farcidetes d'anxova!! entren millor i combinen fabulosament amb el cava.
    Bon any

    By Blogger Delfica, at 9:11 p. m.  

  • Ostres aquest any m'he près un raïm dolentíssim, d'aquest que va embasat i ja et ve pelat...ecsss però me les vaig jalar totes....Bona entrada d'any a a tothom!!!

    By Blogger Noctas, at 10:29 a. m.  

  • @manu
    així i amb un atac de riure del quinze va acabar ma mare... xDDD

    @xiki
    Igualment, Alba!

    @delfica
    és el que volia fer la meva sister... però a casa només n'hi havia amb pinyol!

    @noctas
    Ah no, nosaltres el raïm de mercat, que cadascú pugui triar els grans tan petits com trobi, jejejeje

    By Blogger Marta, at 8:36 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home