Des d'una capseta...

10 de desembre 2008

Barça - València, 4-0 :)



Ja que era per casa, dissabte s'havia d'aprofitar l'avinentesa i anar a veure el Barça - València... i no em direu que trio malament aquest any... he vist pocs partits però la mitja de gols que m'han regalat en aquestes poques ocasions triades és espectacular. Aquest cop "només" van ser quatre (els altres dos partits van ser 6 en un i 5 en l'altre)... i una sensació de domini i esborrar el contrari, sigui qui sigui, espectacular.

Durant la setmana havia comentat que estava segura que jugaria l'Henry (de fet quan ma mare em va preguntar quina seria l'aliniació titular el dia abans li vaig contestar "messi, henry i hleb") i que monsieur titi em debia veure-li un bon partit en viu... i em debia sentir, perquè dit i fet. No només va ensenyar una natja durant una estoneta (fet que va copsar tot el sector femení de la zona on era jo) sinó que va marcar un hat-trick i tot! ;)





Doncs si, va ser la nit de l'Henry... ;)


Quan el Barça juga així, no molesta ni que treguin els córners en curt... :p



Summarizing, i've seen Barça three times this year... not too much, but well chosen. This time it was 4-0 against Valencia. And it's not only the final score, it's also the feeling of destroying whoever is also on the field. This time it wasn't Eto'o or Messi, saturday it was Henry's night! :)

Etiquetes de comentaris: , , ,

13 Comments:

  • El martes hizo el vago, se quedó en casa, y luego pasa lo que pasa...

    By Anonymous Anònim, at 8:59 p. m.  

  • Tulipandia? Tulipandia? jejeje, ara si que m'havies despistat...no et preocupis, el bé sempre triomfa, al menys a les pelis d'EEUU!

    Ja estàs a Basel, oi? Llàstima, et perdràs el càlid Camp Nou el dissabte! (jo tb, tinc un sopar! :S)

    By Anonymous Anònim, at 9:17 p. m.  

  • @acolostico
    ei ei ei, ara no em doni les culpes... a més a més, si aquesta setmana s'ha de perdre contra un equip de blanc, millor ahir

    @rojopicanton
    Jejejeje, es que el blog aquest va néixer quan jo vivia a tulipalandia ;)
    Yeps, ja torno a ser aquí dalt... això si, dissabte a les deu, enganxada al pc! I tio, quina punteria tens amb els sopars...

    By Blogger Marta, at 9:28 p. m.  

  • Aquest cop "només" van ser quatre

    Aquests culers són insaciables...I no estan mai contents! ;-)

    No només va ensenyar una natja durant una estoneta (fet que va copsar tot el sector femení de la zona on era jo)

    La mare del... !!! Aix...Ara si que m'has fet enveja...
    (i no hi ha foto???? )

    By Blogger Anna, at 10:39 p. m.  

  • Ja ho vaig dir, Laporta t'hauria de pagar els viatges per anar als partits del Camp Nou...i exigir que algun jugador repetís l'actuació d'Henry...en tots els sentits xD

    By Blogger bornna, at 11:11 p. m.  

  • @anna
    Si, per buscar la cam estava jo en aquell moment... ;)

    @bornna
    Puc triar el jugador??? Mmmm, em sembla que per començar em demanaria el Márquez... :p

    By Blogger Marta, at 11:15 p. m.  

  • Ja trigues a reservar per anar el dissabte al camp!!
    Home, una mica bruixeta ets...encertar part de l'alineació té mèrit!!

    By Anonymous Anònim, at 12:44 a. m.  

  • No vindràs a veure al Madrís, porfa? ;-)

    By Blogger manu, at 9:47 a. m.  

  • com molts dels "comentadors" ... hi ha alguna fòrmula en forma de congresset que possibiliti llur :) assistència el proper dissabte?

    vaaaaaaaaa, si-us-plau!!!

    By Blogger òscar, at 11:43 a. m.  

  • I espera't dissabte vinent que el Barça li fotrà cinc al Madrid...Visca el Barça!!!

    By Blogger Noctas, at 2:41 p. m.  

  • @cule
    si vols aposto tambe per la davantera que jugara dissabte: messi, etoo i henry

    @manu & oscar
    Si voleu us dic on podeu fer arribar un bitllet d'avio i una entrada de tribuna... ;)

    @noctas
    No cal generar expectatives de golejada i pressio extra: 1-0, bones vibracions i el madrid a -12 son mes que suficients

    By Blogger Marta, at 2:45 p. m.  

  • @anna
    Si, per buscar la cam estava jo en aquell moment... ;)


    Excuses....excuses.... ;-)

    By Blogger Anna, at 10:41 p. m.  

  • i diria que no ha perdut cap de les vegades que t'has ppassat per alla..


    Es el guardiola ... o ets tu?

    By Blogger Bororo, at 3:50 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home