Des d'una capseta...

23 de novembre 2008

Floquets


Basel queda lluny de les muntanyes i, per tant, no és un lloc on hi nevi especialment. Aquest cap de setmana, però, amb la baixada suicida de les temperatures s'han vist els primers flocs d'aquest hivern. No prou perquè la cosa quallés més d'una estoneta a les teulades però el suficient per veure-les enfarinades en aixecar la persiana al matí mentre estàs calenteta dins ;)


This weekend we've seen the first snow flakes of the season. It hasn't snowed too much, just enough to see white roofs around in the morning.


Etiquetes de comentaris: ,

10 Comments:

  • No hay quien se mueva de la cama en esas situaciones

    By Anonymous Anònim, at 4:34 p. m.  

  • Aviat la neu, en menys d'un mes l'hivern, i avui també ens ha bufat una mica d'aire gelat que ve del Nord.
    Petons.

    By Blogger Delfica, at 5:47 p. m.  

  • La neu! M'encanta veure con cauen els flocs a poc a poc.

    By Blogger mai, at 8:41 p. m.  

  • Aquí ja arriba la famosa onada de fred polar, ainch...

    1-1 Quina meeeee de partit.

    By Blogger manu, at 10:44 p. m.  

  • Buah, es q sempre q vinc em fas enveja...ais...

    Dolenta.

    :)

    By Blogger Saltinbanqui, at 2:01 a. m.  

  • @acolostico
    sasto, con lo bien que se ve caer la nieve calentita desde la cama cualquiera sale a la calle...

    @delfica
    sera astronomicament, perque aqui fa dies que tenim hivern ja... massa dies fa ja que duc l'abric d'hivern!

    @mai
    i el silenci i la quietud que acostumen a portar ;)

    @manu
    1-1... bueno, si havien de no guanyar algun partit a casa, millor aquest que cap dels dos seguents (un pq hi sere jo... i l'altre pq es el madrid)

    @saltimbanqui
    Jejejeje, ooooops! ;)
    Faig el que puc....

    By Blogger Marta, at 12:48 p. m.  

  • a mi la neu em fa mandra. em dona son i ganes d'estar-me a casa tapat amb una manta veient la tele.
    tot i així, quan ha cuallat, una batalla de flocs si que em motiva.

    By Blogger òscar, at 3:48 p. m.  

  • mmmm m'encanta la neu quan pots estar a casa amb la llar encesa mirant per la finestra com cau la neu i jugant al monopoli amb els amics o fent qualsevol altre cosa..saludus

    By Blogger Noctas, at 2:21 p. m.  

  • @oscar & noctas
    exacte, veure caure la neu a través de la finestra mentre estàs calentó dins mandrejant o en bona companyia

    By Blogger Marta, at 9:10 p. m.  

  • Increible.. la suissa no blanca..

    qui ho diria ... que seriem testimonis de l'existencia d'aquest curios fet..

    Un lloc a suissa on no neva...

    espera... a geneve tmapoc neva,no?
    o si..

    amre meva... suissa i austria son blanques per definicio..o aio pensva jo...

    ja... doncs no....

    la suissa no blanca...

    By Blogger Bororo, at 3:52 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home