Des d'una capseta...

27 de novembre 2008

Estàs estressat? xDD

Avui al migdia me n'ha passat una de l'alçada d'un campanar. Sortia de la farmàcia i anava caminant pensant on menjar alguna cosa per dinar quan un noi amb pinta de fer enquestes o similar s'ha dirigit a mi. Us explico el que ha passat després (en cursiva el que he anat pensant).
El noi em diu alguna cosa en alemany. Passo d'enquestes, l'ignoro. Hi torna i li contesto que no parlo alemany i segueixo caminant (de fet no he parat). "Parles anglès?" "Aha" "Ah, jo també, cap problema. Estem fent un estudi mesurant l'stress de les persones..." "Mira, és que tinc pressa" "Només seran cinc minuts". No em paro pràcticament mai, les vegades que ho he fet en tota la vida es poden comptar amb els dits d'una mà i segurament em sobrarien dits. Mesurar l'stress??!! Mira, pot ser divertit i tot... i li he dit que vale. Tonteries que fa una...

Entrem a una saleta, una taula, dues cadires i sobre la tarda un aparell (de nom Quantum i amb una estètica eighties que feia por) amb botonets, un parell d'agulles que mesuraven coses sense cap mena d'escala lògica i del qual sortien dos cables que acabaven en dos cilindres metàl.lics. Entra un home (tot trajat, guenyo, francès) "saps què és això?" "no" "serveix per a mesurar l'stress" (això??? mmmm, la cosa promet...). Em diu que agafi els cilindres i me'ls posi còmodament entre les mans, que em relaxi i que pensi en coses de la meva vida (personal i/o professional) que jo cregui que em poden causar stress i que ja veuré com les agulles ballen més per les que em preocupen més. Us podeu imaginar la meva cara d'incredulitat, tot i que crec que he mantingut un capteniment educat i pseudo-interessat tota l'estona.
I això s'ha de moure??? Bueno va, en algo hauràs de pensar... la feina? el barça guanyarà la champions? ui, l'agulla aquesta no es mou... "I què ha de passar?" "Espera, que li pujo la sensibilitat", i toca un parell de botons. Igualment res, l'agulla no es mou. Jajajaja, ara resultarà que no tinc stress! "Escolta, una curiositat, l'aparell aquest... com va?" "Això mesura l'energia" "???" "Si, és un aparell molt sensible (si, ja ho he vist fins ara...) i mesura les variacions de l'energia de la persona, i així es pot detectar què és el que ens estressa" "i com ho fa?" "mesurant les variancions en l'energia... mesura... 1 Volt... saps el que és un volt?" (millor que tu, xato... i no precisament una unitat d'energia). Em mira gratament sorprès (em sembla que millor no li dic que he fet física, jejejeje). "Doncs si, mesura un volt. Quan agafes els cilindres tanques el circuit i l'energia flueix pel teu cervell, i quan penses en coses que t'estressen li costa més fluir i aquestes variacions és el que mesura" "aaaaah" (0_0'... i que consti que no he rigut!!!). "Si és així, sembla que no tinc gens estressada, no?" (i què volíeu que li digués...) "Segurament el que passa és que no estàs preparada per aquest experiment" (Jajajajaja! Va a ser eso, jajajaja. Ara, que de fet no no estava preparada per una presa de pèl d'aquesta magnitud, en això tenia raó).

I al final s'ha descobert el misteri: "Saps el que és la cienciologia?" (Acabáramos... no, millor no li dic el que en penso) "No" "Noooo? N'estàs segura?" "No... què és?" (A veure què em dius ara, que em pica la curiositat) "Mira, et donaré un dvd on ho explica perquè te'l miris, el vols?" "Si no s'ha de pagar..." (Catalana per sobre de tot, jejejeje) "No, no" "Gràcies, gràcies". Us podeu imaginar la riallada que he deixat anar just després de sortir d'allà, tot just s'ha tancat la porta darrera meu... Si és que em passen unes coses!!! xDDD

PS: Algú interessat en el dvd??? :p

Etiquetes de comentaris:

10 Comments:

  • Què fort! Ja no saben que inventar per vendre, captar, enganyar...

    A Suïsa no estan prohibits? Ho dic perque em sembla que a Deutschland sí, oi?

    By Blogger manu, at 10:37 p. m.  

  • Miles de voltios de stress...

    Tenemos solución al problema energético...

    By Anonymous Anònim, at 11:50 p. m.  

  • i és que... el que no et passi a tu ! Haurem d'estar al cas per si algú vol mesurar l'stress per aquí baix.

    By Blogger mai, at 2:00 a. m.  

  • jajaja m'he rigut molt amb aquesta anècdota que per cert està molt ben escrita..segur que el noi de l'enquesta era guapot...es broma!!! Una abraçada Marta..saludus

    By Blogger Noctas, at 11:47 a. m.  

  • jajaja. què fort i ... què pesaos!!!

    el dvd no serà una peli de tom cruise, oi? :)

    By Blogger òscar, at 12:04 p. m.  

  • @manu
    Hi ha llocs d'europa on estan considerats com a secta i d'altres on estan com a organitzacio comercial, pero no com a religio, em sembla. Aqui crec que prohibits no ho estan, pero no crec que comptin com a religio

    @acolostico
    Ale, patentelo y a vivir del cuento ;)

    @mai
    exacte, si es que em passen unes coses... xDDD

    @noctas
    Jajajajaja! Doncs no, el del carrer era normal i el de l'aparatet guapo guapo, el que es diu guapo, mes aviat no...

    @oscar
    Tot pot ser, tot pot ser... ;) De moment no he tingut valor de mirar-lo... he d'estar segura que no se li indigestara al lector del portatil ;)

    By Blogger Marta, at 2:04 p. m.  

  • Jajaja!! Si és que quan deixes que flueixin pel teu cervell algunes coses... L'home es va equivocar en una cosa (vale d'acord, en tot): estaves MASSA preparada per aquest experiment.
    I no et van donar ni una xocolatina ni res? Què miserables!!!

    By Blogger J.Marcos, at 3:04 p. m.  

  • Donç si, quines coses. Has vist el dvd?

    :)

    By Blogger Saltinbanqui, at 4:12 p. m.  

  • Un dia van trucar a la porta uns testimonis de Jehová, i com estava ensopida els vaig obrir. Em van largar tot el seu rotllo i, quan en vaig tenir més o menys prou els vaig demanar que esperessin a la porta. Agafo un llibre que em van deixar uns fidels de l'Opus Dei que també m'havien fet una "visita" i els vaig dir... Aquest és l'únic "Camino".
    Encara corren :P

    By Blogger Delfica, at 3:39 p. m.  

  • @Mqts
    No, res de res... bueno, el dvd...

    @saltimbanqui
    No, encara no he tingut valor... i si el dvd li provoca un atac d'al.lèrgia al meu ordinador... massa risc!! xDD

    @Delfica
    Genial!! xDDD
    Digne d'aixecar-se i aplaudir-te

    By Blogger Marta, at 8:23 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home