Des d'una capseta...

13 de gener 2009

The beginning of it all

Ara mateix estic a mitges amb el quart volum de la "Song of ice and fire". Abans n'han caigut molts i de molts tipus i gèneres. Alguns que m'han fet córrer a la llibreria després d'esperar-los durant dos anys. D'altres que són autèntics caramelets. Alguns que simplement m'han fet companyia en un moment donat. Força que m'ha sabut greu acabar tot i que volia saber com acabaven. Pocs, poquíssims, que no he arribat a acabar. N'hi ha hagut alguns que es llegien ràpid, d'altres a poc a poc, assaborint-los. En diferents idiomes. De contes curts i d'històries llargues. D'aquí i d'allà. Perquè n'havia sentit a parlar, me l'havien recomanat o simplement perquè si.

Com totes les coses té un principi. Potser un culpable. El primer llibre que sóc capaç de recordar d'haver llegit com a tal. Ara comparteix estanteria amb tota una colla més nous que ell, però no serà mai un més. És especial. És "El Zoo d'en Pitus".




At the moment i'm reading the fourth book of the "Song of ice and fire". Before that, quite a few have spend some time between my hands. Some made me run to the bookshop after waiting for them for a couple of years. Some have been sweet discoveries and other just passed by. Some i've read them fast, other ones slowly, feeling their taste. Short stories, long novels, books in different languanges. And maybe it's time just to stop for a second and look back. Everything has a beginning. In this case the first real book i remember having read, something like a million years ago. Now it's surrounded by other books in the shelf, but it's never going to be one more. For me it's a book called "El zoo d'en Pitus" (Pitus' zoo).

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

  • què fariem sense llibres!!!

    el zoo d'en pitus és escrit per l'avi d'una compi del nen a escola: en sebastià sorribas.

    el meu primer? crec que un dels hollister.

    abraçadaaaaaa!

    By Blogger òscar, at 10:09 p. m.  

  • Incomparable el zoo...
    Un rètol per Curtó. Crec que el vaig viure molt intensament.

    By Blogger mai, at 10:39 p. m.  

  • Yo también lo he leído pero no fue el primero, ni el segundo, creo...

    No recuerdo el primero, ni el primer tebeo, siempre han estado ahí, de forma natural...

    By Anonymous Anònim, at 12:35 a. m.  

  • Doncs jo no l'he llegit mai, ejem, ejem...

    Ai, quin buit sentiràs quan acabis l'últim volum de la sèrie. Què llarga es fa l'espera del nou llibre de la saga.

    By Blogger manu, at 9:35 a. m.  

  • ara mateix estic a mitges amb el quart volum de la "Song of ice and fire"

    Ja? Aix, jo encara no el tinc!
    Ja m'has tornat a avançar... Catixs...

    Gran llibre...A mi em va fer ilu que aquest any el meu nebot gran l'hagués de llegir a l'escola (pq feia 40 anys el llibre en qüestió.....). Mira...ja puc dir que hem compartit una lectura.

    El primer llibre? No ho recordo...Però gairebé tot va començar amb la revista Cavall Fort (i l'Ot el Bruixot, en Jan i Trencapins, el Jep i Fidel, el Gil Pupil·la, el Sergi Grapes...aix...)
    I si que recordo que el Zoo d'en Pitus va anar acompanyat dels llibres de els Cinc i els dels Set Secrets...
    (quins temps...amb temps per llegir...)

    By Blogger Anna, at 10:14 a. m.  

  • Charlie i la fàbrica de xocolata va ser el culpable del meu gust per lalectura., el zoo d'en Pitus va ser l'altre...saludus

    By Blogger Noctas, at 12:55 p. m.  

  • @oscar
    els hollister... mmm... més endavant, de la biblioteca

    @mai
    Em sona el títol... hauré de mirar si és a l'estanteria quan torni per casa

    @acolostico
    Uy, los tebeos mucho antes que esto, pero mucho mucho!

    @manu
    pensa que amb el harry potter ja he esperat dos anys dues vegades...

    @Anna
    I perquè el quart no el vaig baixar per nadal, que si no estaria més avançat... ;)

    El Cavall Fort, si senyora, tot un clàssic. Mortadelos heretats i fins i tot "Patufets" de l'any de la quica

    Els Cinc i els Set Secrets... ostres, quins temps aquells!
    Entre aquests i els Hollister, només ens falta la Puck ;)

    @noctas
    Veus, jo la història aquesta la vaig descobrir amb la peli del Tim Burton

    By Blogger Marta, at 8:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home