Des d'una capseta...

16 d’agost 2011

Sagrada Família



Pel sant em van regalar una entrada per la Sagrada Família (bé, un val per una entrada, jeje) que va ser de bon aprofitar durant les vacances. I quin plaer anar-hi amb entrada i saltar-te a la torera la cua de guiris torrant-se al sol! :p
No descobrirem Gaudí a aquestes alçades oi? Doncs simplement dir que la visita val la pena.

Oh the irony... ;)

El comitè de benvinguda




Sips, et fas un fart de mirar cap amunt! :D


Els vitralls i l'atmosfera que creen amb la llum que els travessa

L'orgue

El caballero oscuro?? ;) :p

Si no m'aguanto bé cauré...

De contrastos...

At the door

Etiquetes de comentaris: , ,

5 Comments:

  • 6 anys vivint pràcticament al costat i encara no hi he posat els peus...

    (però només de veure les cues i el col·lapse d'autocars, em ve una mandra...)

    Pendent, pendent....

    By Blogger Anna, at 7:47 p. m.  

  • Un pendent menys.

    By Anonymous acolostico, at 10:27 p. m.  

  • Jo porto 33 anys a la ciutat i encara està pendet, lo meu més aviat és imperdonable!

    By Blogger el bandero, at 1:28 p. m.  

  • Jo hi viag anar fa quasi 30 anys amb el cole i només hi he passat pel costat un parell de vegades. Sí, algun dia hi aniré. Però ara a l'estiu passo de fer el "guiri".

    By Anonymous Culé, at 11:16 p. m.  

  • last generation/iteration pendent

    By Blogger Bororo, at 3:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home