Des d'una capseta...

12 de juliol 2011

Unexpectedly Manel





Si diumenge a la tarda m'haguéssiu preguntat que faria dilluns al vespre la resposta hauria sigut: probablement gimnàs, sopar lleuger i sofà mirant alguna cosa a la tele. Dilluns vulgaris, vamos... Doncs no. Casualitats d'aquesta vida caigudes del cel (bé de l'inbox del mail, si som exactes), vaig acabar canviant el sopar lleuger per una mini-pizzeta d'aquelles que es fan en 4 minuts al microones caducada del dia abans, en horari de sopar centre-europeu, i sortint cap al Teatre Grec a veure els Manel. Qui m'ho havia de dir a mi!

I ens ho vam passar la mar de bé, les criatures ho fan bé, sonen bé, enganxen amb la gent amb el discurs entre cançons i van acompanyar-se d'una secció de vent per a les darreres cançons. Ah, i ens van regalar un desodorant, cosa que no passa cada dia, i molt útil amb aquestes calors! xD ;)

Ah si, el concert... mmmm... en parlen aquí.

Etiquetes de comentaris: , , ,

7 Comments:

  • Suerte, suerte.

    By Anonymous acolostico, at 9:17 p. m.  

  • Ostres! Estem que ens sortim aquest estiu!! Perfecte!!!

    By Blogger el bandero, at 10:10 p. m.  

  • Un bon dilluns , si senyora! hay que aprovechar las oportunidades!

    By Blogger Sonia, at 11:27 p. m.  

  • Ho fan refotudament bé aquests nanos....

    (i no pots evitar alegrar-te'n que els vaig bé, què carai!)

    "No n'hi ha prou! No n'hi ha prou!" :-D

    By Blogger Anna, at 10:17 a. m.  

  • La setmana passada, baixant pels Jardinets de Gràcia, vaig tenir tres dels Manel unes passes per davant meu durant una bona estona. No vaig gosar, per aquella cosa del no molestar, demanar-lis una signatureta per la meva dona que no escolta altra cosa.

    Altra cosa no esperava; però del meu xafardeig la conclusió és que, a més de molt bons, semblen la gent més normal del món.

    By Blogger òscar, at 4:54 p. m.  

  • mare meva,..aixo passa de mida.. jo no vaig estar en aquest. .però es que dos dilluns bons bons bons..

    Si es que.. molt be.. portem una bona sèrie....

    By Blogger Bororo, at 5:07 p. m.  

  • No sé per on pares... i el blog no hi surts (i jo tampoc).

    Avui, dia 18, versió RAC1 a les 18, fins les 18:38 (crec) en Laureano Ruiz parlant de les seves coses.

    Crec que us agradarà.

    On estiguis... una abraçada.

    Ja ho saps, es la meva opinió, res més.

    By Anonymous JAume9604, at 7:19 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home